Thursday, 25 April 2013

Daun sup dapat cuci buah pinggang

Selama bertahun-tahun kita mengunakan buah pinggang dalam proses biologi badan, kandungan garam dan racun yang kita tidak tahu betapa banyak jumlahnya, dan kita tidak pernah mencucinya kecuali bagi yang bermasalah sahaja, tapi tahukah anda dengan hanya RM1.00, anda mampu mencuci buah pinggang yang banyak berjasa pada kita ini..



Caranya mudah sahaja

Beli seikat daun SUP,

Cuci bersih-bersih...potong kecil2....masukkan kedalam periuk....masukan air bersih....

Didihkan untuk sepuluh minit sahaja.....sejukkan....tapis dan masukkan kedalam botol yang sesuai dan disimpan dalam peti sejuk...

Amalkan meminumnya segelas sehari.....Insyaaallah anda akan rasa perubahannya

Segala kandungan garam dan racun2 akan dikumuhkan melalui air kencing.

Daun SUP telah diketahui sebagai satu kaedah rawatan pembersihan yang terbaik untuk buah pinggang kita dan ia adalah semula jadi

--------------------------------------------------------------------------

Petua ni saya dapat dari FB ye...
Inshaa Allah berkesan  dengan menggunakan bahan semulajadi ni...


27 org bagi komen best..:

Tihara said...

bagus kan. biasa kita masak sup je bubuh daun ni banyak2..tetiba teringat sup ni :)

intanfirdaus247 said...

petua yg bagus ni kak fieda

Nurzakiah Hanum said...

hai sis
dah lunch?

Qhaifa Nur said...

memang tak tahu...
selalu campak dalam sup saja..

Deqla Manjew said...

petua yg best.. tu la, slalu beli daun sup utk wat sup je kan..hohoho....

Ratu Hatiku said...

Suka daun sup tp xtau plak petua nie. Tq sharing ya.. :D

Ummiarissa Mahdi said...

oh begitu ye...daun sup selalu juga guna selain untuk sup,buat perhiasan atas meee hoon oreng ke,nasi goreng ke...berbaloi beli banyak,boleh guna untuk perubatan pula..

Nisha Nisrina said...

Jom join ^^ http://hadiahbintangjatuh.blogspot.com/2013/04/segmen-barang-blog-by-nisha.html

nor faezah alias said...

salam...bw & follow...by:
http://mrsupham.blogspot.com/

Kesuma Angsana said...

tq share this ye fieda, berguna sgt !

lynndamya said...

wah yeke, alhamdulillah time kasih dgn info ni kak, baru sy tahu..haha selama ni klw sy amek kuah sup, mmg sy elakkan seboleh2nya tak nak terambil sekali daun sup tu..ish3...

Aju Mohit said...

mudah je nak jaga kesihatan ye fieda

Cik Nur™ said...

Sebelum ni pernah baca dekat blog Ummi Iman, tapi belum buat lagi...

Cinta Misteri said...

letak daun sup dlm sup byk2...hurmmmm wangi

eita said...

bau dia tu kan kuat....nak minum air susah jugak nak telan...makan takpe

jaakechik said...

tengkiu for sharing kak fieda.... info berguna ni...

jaakechik said...

tengkiu for sharing kak fieda.... info berguna ni...

Chic Na said...

selalu kalau buat sup baru guna daun sup ni. kalau tak mmg tak la.

PakcikLie PCL said...

assalam..singgah sini.

nampak wife sy ada buat semalam...insyaAllah kita amalkan jadi penawar semoga menjadi dgn izinNya.

hanafi abdullah said...

nama lain bagi daun sup ini ialah Chinese Parsley

N.Aima K said...

suka rasa daun sup!!

Mrs Velentine said...

baru tau kak..selalu makan untuk kat sup jer...

IntaNBerliaN said...

daun sup ni saya sk ltk dlm msakan.. wngi!

BUNDA a.k.a KN said...

pernah juga baca ni...memang baik, patut buat amalan..

Shida Radzuan said...

bagusnya..nice info kak :)

QasehnyaRania said...

bagus ni..
kak fieda sihat ke.lama tak singgah sni..

nak jemput akak join ga ;)

http://lobaksusue.blogspot.com/2013/05/1st-giveaway-by-hijab-valley.html

wan nurul hezrina abd halim said...

nurul kalau masak suka sangat letak daun sup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.