Monday, 22 April 2013

Gambar Nora Danish melawat Fasha Sandha

Bukak jer fb pagi2 terjumpe gambor ni...kan bagus berbaik macam gini...Abby Abadi aritu pun datang melawat Memey jugak masa dalam pantang...buang yg keruh ambik yg jernih....
ala..anakmu anakku jua kn..



Nama anak Fasha pun lebih kurang jer dgn nama anak Nora Danish..
Rayfal vs Rayqal


17 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

bagus ND

Kisah Si Dairy said...

bagusla macam tu..da tamo gado2 ..:)

Ummiarissa Mahdi said...

kalau lah diorang boleh hidup sebumbung kan lagi best...heheheh

mama3heroo said...

nama lbh kurang je..hee

Deqla Manjew said...

alhamdulillah mereka dah berbaik.. seksinya ND! huhu...

adianiez AIDA said...

yg lepas tu lupakan, tak bleh ulang semula.
just brmaaf-maafan :-)

Kesuma Angsana said...

baguslah macm ni !

:: Mrs.Eady :: said...

sweet!~

Ema Blog said...

Alhamdulillah..berbaik juga mereka.

Falsya said...

sorry sbb dh lama xjenguk blog kak fieda..kesihatan tidak mengizikan..hehe..btw, falsya pun terkejut tgk gambo tuh...bgs la kalau dieorg dh ok..;)

syawalsimpsons said...

ok la tu, dah berbaik

intanfirdaus247 said...

Alhamdulillah..semoga hubungan camni berkekalan sampai bila2...suka sgt tgk org berbaik2

Che Rosliza Che Mat said...

Memang elok pun berbaik....Lagikan Nabi Ampunkan umatnya...inikan kita manusia...

nuyui a.k.a miss YUI said...

bgus nora mlwt.

Cik Nur™ said...

baguslah dah berbaik...
nama anak pun dekat2.. :)

Mrs Velentine said...

oklah dah berbaik..done digi

Myra Jay said...

Baguslah dah berbaik kan ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.