Thursday, 4 April 2013

Janganlah bermusuhan

Jumpe kat FB...saje share kat sini sbb saya rasa banner yg dipasang ni sungguh2 bermakna...
Janganlah kerana berlainan sokongan kita sekampung dan sekawan bermusuhan..sbb itu undi adalah rahsia...

42 org bagi komen best..:

syawalsimpsons said...

yeee sokong sgt2

Masya said...

saya pun sokong huhuhuhuhu...

Ummi Iman said...

Kalau org letak agama di depan, Inshaallah tiada permusuhan.

:: Cik Viva :: said...

bagus la kalau piker camtu..ni tak asal PR je mesti nak bergaduh...

nuyui a.k.a miss YUI said...

stuju sgt..

Che Rosliza Che Mat said...

Betul tue...kita undi siapa adalah rahsia...

Nad MamaZN said...

Sangat setuju!

ieda immi said...

yee tgk gak dlm FB tadi ;)

sHaRiNa eLyaNa said...

ahh..btul2..sbb politik pun nak bgdh kan,,huh

sHaRiNa eLyaNa said...

done olay

Cik Puan Rara said...

bagus ayat ni.saya sokong.

Cik Puan Rara said...

nk share kak eh =)

Sue-Rya Qistina said...

hmmm..tu la manusia ni, jadikan politik tu sebagai jurang sesama manusia. x psl je nak bermusuh2an

jaakechik said...

suka ngn banner tu. penuh pengisian dan makna. kalau pikir balik mmg politik ni buleh buat semua org (yg aktif) bergaduh. especially kalau bab madrasah/musalla di kampung. ada label masjid BN dan masjid PAS... huhu...

Lynn said...

Bagus nye org yg buat banner ni k.fida..ye la..kita ni seagama..kalau boileh biar berlainan politik tapi tetap pertahankan agama Islam kita..Islam tak suruh kita berpecah belah..

Ujie said...

kena jadi matang, sokongan tunjuk sbb nak PRU je. kalau sampai mcm nak gaduh sbb parti yg disokong, lebih elok tutup mulut.

Kniedaz said...

saya pun jumpa di FB tadi ^_^

Qhaifa Nur said...

peringatan buat semua tuh...

Kakzakie said...

Betul tu...
Jgn kerana politik kita bercakaran.

Ratu Hatiku said...

tepat sekali jgnlah kerana nie kita nak memutuskan silaturrahim yg terjalin kan... :)

wan nurul hezrina abd halim said...

sampai bermusuhankan tak elok?mmg undi adalah hak peribadi masing2

Deqla Manjew said...

betul tu..kalo la undi tu open..mmg perang besar kot...huhu

Z ie said...

sokong... betul tu sis... moga tak adalah perbalahan kat malaysia ni...

umi alya said...

entri kita sama, x perasan, ummi iman yang bgtau baru perasan, agaknya kita sehati sejiwa kot..

fizafantagirO said...

SETUJU! paling sedih bila ada yang sanggup bergaduh dlm keluarga akibat ketidaksefahaman politik :'(

Kesuma Angsana said...

yuo setuju tu !

LiYa HaNiF :: said...

ya betul... :)

Chic Na said...

betul betul betul.. :)

Yumida Huda said...

bagus lah banner ni kak
betul tu..jgn kerana politik yg berbeza kita x bertegur sapa...rileks....

shida said...

Salam jemput cuci mata kat sini...
http://luvabenbaby.blogspot.com/2013/04/peminat-bawal-polkadot.html

Jemarisuri said...

setuju..wp berbeza kita tetap sama kan...

Cik Nur™ said...

setuju sangat...!

Shida Radzuan said...

setuju ^_^

Rosmiza Ali said...

Yeah! Macam ni barulah aman Malaysia kita.. =)

nuyui a.k.a miss YUI said...

suka bc ni..

QasehnyaRania said...

betul tu.jgn la nak emo bagai.
jgn campur adukkan
itu hak peribadi

izan mama mia said...

bagus pesanan ni,...walau apa yg kita pangkah..ttp sama gak..mana ada beza pun

Mrs Velentine said...

ada up entry pasal ni juga kak...Done hotlink

Izan Ishak said...

yelah kak fieda... ada tu dlm kelaurga yg berlainan fahaman politik pun boleh tak bertegur sapa kan. macam2 betul peel manusia ni.

IntaNBerliaN said...

ini yg sepatut2nya

IntaNBerliaN said...

ini yg sepatut2nya

Myra Jay said...

Ye setuju :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.