Wednesday, 24 April 2013

Main je kejenya

Lama tak cite pasal Ebab kan...makin besar dah Ebab sekarang...lincah dan aktif sama mcm dulu...cuma baru2 ni 3 hari dia tak sihat tido jer...demam agaknya...Ebab ni tak boleh jumpe mende yg bergerak sume dia kejar...semut sekali pun...kalau bola mmg dh jadi mainan dia la...berkejar dgn bola mcm budak tgh main bola..apa2 yg bergerak kat lantai tu kira semua jadi mainan dia la...










20 org bagi komen best..:

Che Rosliza Che Mat said...

geram tgk ebab....

syawalsimpsons said...

ala cukup suke dier ye

syawalsimpsons said...

ala cukup suke dier ye

Aini Yunus said...

hehee...comel nye..mesti tuan ebab rajin mandikan dia ni kan..

Falsya said...

aloh aloh manjenyeee lahai...;)

mama3heroo said...

tomeynyer ebab..seko je ke kak fieda

Deqla Manjew said...

dah besar ebab.. tp x ebab dah...alhamdulillah tu bermakna dia sihat.. sbb tu dia kuat main... hope anak kucing deqla pun mcm ni... ;)

Ratu Hatiku said...

comelnya...suka main dgn kucing yg tgh aktif mcmnie... :D

Nurzakiah Hanum said...

salam rabu
singgah sini
:)

Rosmiza Ali said...

Comel Ebab! Warna grey ea? Cute! ^_^

izan mama mia said...

bst dia ddk ctu yer,..

AyueJean AJ said...

Kucing JA pun baru baik demam..
Monyok je....
Alahaiii.. Ebab dah besarrrr..
Geraaammmm.... Besar2 ni la best buli....
Hehhhehe.

Sue-Rya Qistina said...

geram je tgk ebab ni. dahlah bulu warna kelabu. comei je

wan nurul hezrina abd halim said...

anak kecil mmg suka main=)

Masya said...

hihihi.. main tak cakar org takpa kak..

Tihara said...

ebab dah beso, muka dah berubah tapi tetap cumel :)

Tihara said...

ebab dah beso, muka dah berubah tapi tetap cumel :)

Cik Nur™ said...

comeinya ebab.... :)

Mrs Velentine said...

besar dah ebab,,badan dah tak berapa bam2

Shida Radzuan said...

alahai pndai jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.