Friday, 19 April 2013

Masterchef Selebriti Malaysia bermula Sabtu ini

Tak sabar nak tgk Masterchef Selebriti Malaysia yg akan bermula pada hari Sabtu (esok).....nampaknya semua artis hebat2 jugak kali ni...


Saya suka Pak Nil , Enot dan Cik Ta...ehem..ehem...Zain pun ada jugak ye...


17 org bagi komen best..:

MyFreeMinded said...

mau tengoklah... tq Fieda, hari tu tengok dah tapi lupa lak..

Cik Nur™ said...

tak sabar nak tgk Ku Ryan...
hahahaha.. :)

Hafiz Zulkafly said...

saya pon suka aznil dengan enot ! kenchana devi pon . hehe ^^v

BaNu Syah said...

x sabar nk tgk hehe diorang ckp Zain Saidin tersingkir awal..siap bergaduh dgn juri gitu..dasyat2

lurun namzar said...

dh lama xdgr khabar syura.

Chic Na said...

tak tau lagi nak sokong sape. tak sabar nak tengok. ;)

Kniedaz said...

Nak tengok jugak...saya xberapa berkenan ngan cik ta...nampak kerek je...(sombong) hehr

BUNDA a.k.a KN said...

tak sabar nak tengok...bunda pun suka Datuk Aznil, Enot n Cat Farish..

jaakechik said...

jaa sempat tgk kejap jer smlm. en.suami sibuk suh ajak teman dia main badminton...hihi...

Aju Mohit said...

fieda, terlepas nak nengok episod pertama ni, mmg tak sabar nak tgk gelagat ibu n anak opss pasangan bercintun tu hehehehe

Deqla Manjew said...

che ta tu nyebok jek.. zain ada dia pun nk gak..hahahaa.. ;p

adianiez AIDA said...

yasin da keluar...
sian dia! hi hi hi...

Kesuma Angsana said...

suka3 !

Ema Blog said...

Yasin terkeluar mlm tadi

intanfirdaus247 said...

intan pon ada tgk..che ta dgn zain ada tu kan kak fieda..haha

Che Rosliza Che Mat said...

pak nil pun ada kikiki

Mrs Velentine said...

suka syura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.