Monday, 1 April 2013

Nak tolong masak

Ebab ni dia mmg pantang kalau orang buka peti sejuk..dia pun mula la buat2 sibuk macam nak cari barang jugak...masa ni saya bukak la peti nak ambik barang nak masak...eh...dia pun dari depan laju jer dtg dapur dan buat2 la cari brg jugak...nak tolong masak la tu....



masa ni dia sibuk main dgn plastik tu..


Kalau bukak almari baju pun dia sibuk jgk..kdg tu habis dipunggahnya baju..mmg dah macam anak org jugak la Ebab ni...

23 org bagi komen best..:

Masya said...

hahaha.. ebab mmng nak kene babab ni...

mama3heroo said...

alahai comeynyer..nak tolong masak gak ke..hee

syawalsimpsons said...

SO SWEET..

~didiey~ said...

so cute!!!
hihi...mcm budak2 cari mknn dlm peti..

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

rajin ebab nk tolong kak fieda msk juga tuh hihihi

Chic Na said...

rajinnya ebab. jgn tertinggal dia kat dalam sudah kak. heheh..

Qhaifa Nur said...

tengah fikir nak ambil apa tuh he..he..

AyueJean AJ said...

Sama macam nak kucing AJ..
Menyebok je..
Kalau boleh sekali 15 ekor nak datang tolong...
Heheheh..

Mrs Velentine said...

nak masak apa tu..done olay

Farah Waheda Wahid said...

rajin dia ek...ekekekeke... cantiknya bulu dia kak...

izan mama mia said...

ebab makin bijak..hihi..jd peneman ler kan sementara maira g skolah

Deqla Manjew said...

hahhaa... ebab tgh tgh cari sayur apa nk masak harini... comel jek..

QasehnyaRania said...

penemab kak fieda kan..sejak maira dah sekolah...xlist terhibur kan dgn keletah ebab

dya bunga said...

pndai ke kucing ni masak??hihi

Cik Nur™ said...

hehehe..sama macam bulat la kak..
mmg suka menyibuk....

Mimi afiqah said...

same macam kucing saye suke sangat masuk lam peti ais

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi kemain dia ya..

E-sihat.com said...

hehehe..comel, dia nak tengok bahan apa yg ada utk masak hari ini :-)
Sihat itu Indah

IntaNBerliaN said...

amboi ebab... terornya dia.. hihii

Puan Kutu said...

macam baby ye si ebab ni.mesti selalu terhibur dengan gelagat dia kan

jaakechik said...

rajin menyelongkar yer... hehehe... mesti kucing manja ni...

wan nurul hezrina abd halim said...

pandai dia bukak peti.hehe

Shida Radzuan said...

bkn tlg msak..cr ikan tu kak hehehee :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.