Tuesday, 23 April 2013

Sama tapi tak serupa

Pagi2 dh buat saya gelak...Jumpe kat Fb gambar ni....sapelah punya koje..kreatif benor ye.....


Paling tak tahan saya nak gelak kat Amir dgn Jepp sepah tu...



19 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

layan gelak pepagi nie

Ummiarissa Mahdi said...

pandai2 je orang ni buat...ada yang hampir sama...ada yang tak sama langsung...macam2 lah idea orang ni..

Falsya said...

hahahaha..ini mcm pun boleh ker?...hehehe

Kakzakie said...

Yg tak menahan KJ disamakan dgn Remy Ishak dan Rosmah dgn Zila Bakarin hihi...

Gelihati bila tengok Rafidah punya pasangan hahaha...

misz sheyla said...

serupa lak tu..kahkahkah...xboleh blah jep sepah tu..kahkahkah

syawalsimpsons said...

ada je idea dorang ni

Cik Nur™ said...

hehehe...
sapelah yg buat ni kan..

mmg lawaklah...

Fadth Wan said...

ada persamaan. Lawak la..pandai betui..

umi alya said...

hahaha

Nad MamaZN said...

Hahaha! Lawak btul la ! :)

mama aryan said...

hahaha...memang kelakarlah dan memang ada yg nampak sama jugak

:: Cik Viva :: said...

hahaha...macam2 =)

LYAfrina said...

hehehe.. sape la y rajin match2 kan ni.. tp mmg ade iras2 jugak..

napok same.. tp bukan dia..

Myra Jay said...

Hahahaa, adoila.. kreatip :D

Aniq Bukhary said...

hahaha.. first time saya tengok dlm fb gelak guling-guling jg kak :)

Deqla Manjew said...

haah la..ada persamaan... aduii lawak sungguh laa...kahkahkah....

AyueJean AJ said...

Hahhahahahah.....
Aduh.... Ada yang kelakar..

Mama Idlan Irsyad said...

hahaha... lawak2..

Shida Radzuan said...

hahaa..mcm2 hal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.