Wednesday, 17 April 2013

wordless wednesday #31 (orang yg hebat)

27 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

setuju :)

maria firdz said...

betul3... kdg2 jadi tak hebta juga.. tgk mood dan situasi..

::NureeN:: said...

betul...
tp klau nureen, belum cukup hebat hehee...
penang skrg mmg hujan, pkl 4 pg td mak aii lebat sgt2

mama3heroo said...

mmg hebat..hee

sHaRiNa eLyaNa said...

adakah org cmni kak? huhu

done olay

izan mama mia said...

hai kak fieda..lamanya menyepi

syawalsimpsons said...

sangat2 sokong kat akak

Nad MamaZN said...

Huhu
Saya ngaku saya x hebat ('-_-)

Ratu Hatiku said...

Terbaekk.. :D

Myra Jay said...

Quote untuk diri sendiri jugak :D

Myra Jay said...

Jentik MILO ;D

Kniedaz said...

sabar itu penting

BUNDA a.k.a KN said...

setuju sangat..

lelamaisara said...

memang hebat....kena bayakan bersabar kalu nak jadi orang yg hebat kan..:)

Deqla Manjew said...

sape yg hebak tu kak? alahaiii... xleh nmpk gmbr.. ;(

Mrs Velentine said...

betui tue..hehehe..klik2

Jemarisuri said...

setuju..senyum slagi blh kan fieda...^^

Tihara said...

susah nak jadi orang yang hebat tu kan..nice sharing :)

Ibu Lala said...

Insya allah. Mudah mudahan.

Chic Na said...

susah nak jadi orang yg hebat mcm ni. ;)

Si Matatajam said...

Betoiii sangat tu...jadi kena blajaq bersabaq la bebanyak.. Kan akak....

Cik Nur™ said...

Nur nak jadi org hebatlah.. :)

ros_reeza said...

yup :) berusaha nak jadi yang hebat macam tu :)

Kesuma Angsana said...

bukan senang nk jadi org hebat kan !

amranaiman said...

kalaulah org politik kita mcm ni kn bagus.. kita pun mcm ni.. semua pun mcmni.. kn elok :)

Che Rosliza Che Mat said...

cr pun nak jadik orang hebat jugak la....kikiki

MyFreeMinded said...

saya pun mahu jadi hebatlah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.