Wednesday, 8 May 2013

Jehan Miskin Kahwini Gadis Korea

Wah...akhirnya Jehan pilih gadis Korea ye sebagai permaisuri hidupnya...Tahniah....saya baru jer tgk gambar pernikahan dorang ni..Al maklum lah lama benor tak berinternet...
Moga kekal hingga hujung nyawa

gambar kahwin jehan miskin



37 org bagi komen best..:

Wani said...

macam dah tengok cerito korrea pulak..hi2 apapun semoga berbahagia

Rosmiza Ali said...

Tahniah buat keduanya! Ada iras2 jugak dorang dua ni.. Semoga berkekalan hingga ke jannah hendaknya! Anyeong Jehan & wifey! ^__^

Mama Adam said...

Jauh import! Moga kekal akhir hayat

Jemarisuri said...

lepas ni blhlah slalu pi korea kan..
tahniah dan selamat pengantin baru buat mrk berdua...

Cik Nur™ said...

selamat pengantin baru jehan.. :)

Falsya said...

sweettt..semoga kekal hingga ke akhirnya...;D

Deqla Manjew said...

sampai ke korea eh cari pasangan hidup...hihi.. tp comel..ada lesung pipit lagi tu...

kayyana said...

wahhh sekali org korean la die sambar.. hahahaha... mesti comel nnt anak anak dieorang kan... patutla jehan miskin akad nikah dalam english.. what the wonderful couple in the year.. tahniah jehan

Tihara said...

dapat anak korea nanti comelnya, insha Allah :)

LYAfrina said...

muka mmg ada iras

jaakechik said...

semoga jodoh mereka berkekalan hendaknya...amin...

eita said...

muka pun ada iras..

Nasuha said...

Cantiknya isteri jehan..

ieda immi said...

ermm alah kannn
dah jodohhh ekkeke
bila tgk isteri dia , tgk lak jehan .. namapak jehan dah macam jejaka korea lak ekeke ;)

Aju Mohit said...

tahniah buat mereka, sama cantik dan sama padan gamaknya

wan nurul hezrina abd halim said...

muka depa mcm nak seiras pulak nurul tgk..sorry kak lama tak singgah bzz.nie dah ok cket

deno said...

cantik isteri jehan^^

jaakechik said...

p/s : jaa dah call kak ina, dia nak dtg kelate rupanya. dia nak ajak jumpa hari isnin nanti...heee.. tq bgtahu ye kak fieda!

QasehnyaRania said...

sama cantik sama padan.
semoga berkekalan hingga hujung nyawa..aamiin

Sue Blossom said...

muke hampir same kan...hehehe

syiela said...

tahniah buat mereka

BUNDA a.k.a KN said...

lama tak dengar cerita orang sini...

kinara kinatara said...

semua kat situ nampak macam korea...ish tak thulah..

Umi Nazrah said...

seyes tak sangka betoi2 kawin si jehan ngan korea tu kawin. hehehehe. ingat2kan gosip ja sebelum ni :D

IntaNBerliaN said...

mana kak fieda nih!!! jgn lama sgt bercuti.. rindu dh ni :)

eintan nurfuzie said...

tahniah2 kat jehan.. senyap2 je.. huhu.. comei.. lepas kecewa dgn org msia.. jauh dia cari calon bini... huhuh

http://www.nurfuzie.com/2013/05/header-tiba-tiba-tak-boleh-jadi.html

N.Aima K said...

comel je diorang pki hanbok :D

jaakechik said...

salam kak fieda.

kerongsang comel tu dah sampai ke tgn jaa ni.

terima kasih ya..... nanti jaa up entry ok.... :)

jaakechik said...

p/s : lama akak x update blog. kenapa? x sihat ker?

QasehnyaRania said...

sama cantik sama padan

kak fieda ke mana?
sunyi je sekarng

Deq's Qienz said...

jodoh diorg kan..lain² bangsa pon boleh bsatu :D

Tihara said...

Assalamualaikum, apa khabar awok? rindunya nak baca entry2 fieda :)

Puan Siti said...

kalau dah jodoh kan... heee

mama aryan said...

semoga kekal hingga ke syurga

Azza Afdzal said...

pelakon lain kwin ngan mat salleh tp jehan kwin ngan org korea....jodoh d tgn tuhan....harap2 jehan boleh bimbing isteri nya menjadi isteri solehah....

Mama Idlan Irsyad said...

lama x update kak? akak gi mana? sihat ke x ni? kerongsang tu jaa dh dpt tau.. cantik..thanks ek kak..

Ibu Lala said...

Moga kekal
Selamanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.