Thursday, 27 June 2013

Akhirnya awan muncul

Pagi ni kt tempat saya (Cheras) awan dah mula nampak..tetiba pagi ni rasa sebak plk bile nampak akhirnya awan muncul juga setelah lama menyembunyikan diri...alhamdulillah syukur padamu Ya Allah....


Tempat kawan2 macamna...?

17 org bagi komen best..:

NinaAz said...

Salam sisss. Alhamdulillahhh. Mkn baik kannn. Btw. Nina selalu g mkn qthai steamboat dan pasaraya cs kt tmn tun perak. Hihi

IntaNBerliaN said...

alhamdulillah... Tuhan sayang kita semua kan.. tapi apa pulak yg kita lakukan sbgaia tanda sayang kita dekat Tuhan...

ros_reeza said...

Alhamdulillah. keadaan dah beransur pulih kan. Kat JB pun sama..

Rosmiza Ali said...

Alhamdulillah.. Kat sini pun hari ni dah mula nampak langit membiru.. Betul kan, rasa sebak bila tengok langit dah mula muncul kembali.. Tiada lagi langit yang mendung kelabu.. Syukur pada Allah.. =)

adianiez AIDA said...

melaka da ok skit.
pagi tadi melaka ujan...
sejuk skit malaysia...

Tihara said...

alhamdulillah, kat temapt saya pun dah nmpak cahaya sbb semalam hujan lebat..jerebu pun dah kurang :)

MAY said...

HARI NI TERANG..YEAY..

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah. Rindu dah nak tgk awan yg berkepul2 tu ☺☺

Kakzakie said...

JB ni jerebu dah tak adalah kakak rasa tapi macam mendung aje suasananya suram...

DIARI FARISHA said...

Salam…jemput join GA Farisha :- http://diarisedetiklebihfarisha.blogspot.com/2013/06/santai-giveaway-kad-raya-2013-by-f-w.html

syawalsimpsons said...

sama la kat sini pon kakak...pagi tadi nampak matahari tegak berdiri, menjerit bgtau en asbeen...suke sgt

BUNDA a.k.a KN said...

tempat bunda ni..macam nak hujan tapi tak hujan...kalu hujan pun tak sempat basah bumi...bahangnyer ya amat..

Mira Adzlia said...

Alhamdulilah...mmg da smakin mbaik kan..hrp2 jerebu takkan kembali..huhu

chinta said...

alhamdulillah..syukur

Wana Owen said...

sama lah..pagi tadi bangun tido tengok matahari memancarkan cahaya rasa mcm...wah..rindunye pada suasana terang seperti selalu sebelum jerebu.syukur...=)

Cik Nur™ said...

sini pun dah ada awan... :)

Deqla Manjew said...

sama la.. dah nmpk awan.. hepi sgt.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.