Thursday, 20 June 2013

Baby boy Shera ayob dan Zahiril Adzim

Saya mmg tak lepaskan peluang berkongsi gambar baby sbb saya geram sungguh tgk baby baru lahir gini...comey sungguh...mesti wangi kan baunya..walaupun masham tp tetap wangi...Kali ni jom tgk gambar baby boy Zahiril Adzim dan Shera Ayob...comey sgguh..dah mcm rupa anak mat saleh kan....

gambar anak zahiril adzim


*ada 300++ komen yg belum publish..Inshaa Allah saya akan balas jejak perlahan lahan...maklumlah dah tak segagah dulu utk bw...hihihi..

24 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

comelnya tahniah

Anim Daim said...

comwy..matanya pown bilat mcm mak dier

:: Mrs.Eady :: said...

alaaaa comel nyer!!!!

Falsya said...

ya ALLAH..comelnyeeeee...comel sgtt....

ct@m@n@qieem said...

comey...=)xsabar nk tggu bsok....takot vs excited.....mnunggu klahiran bby ke2...secare caeser...=)

Deqla Manjew said...

ya Allah.. comelnyeeee....nmpk mcm dia senyum je kan.. ke mmg dia senyum.. indahnya ciptaan Allah..

Mas Zull said...

assalamualaikum fieda...tahniah2 buat mereka..;)

Kniedaz said...

cutenya baby...

Sue-Rya Qistina said...

alalala..comelnya!!! tahniah buat mereka. mmg mcm anak mat saleh :)

izan mama mia said...

mmg chomel

Deq's Qienz said...

subhanallah comelnyaa..

Aju Mohit said...

memang comel kan fieda!! geram je tgknya

Jemarisuri said...

tahniahhhhh buat mrk berdua..

Cik Nur™ said...

comel kan baby dia.. :)
comel sgt2.. :)

300 kak..?byknyaaa.. :)

Tihara said...

alhamdulillah, lahir lagi sorang umat di mukabumi..cute kan :)

Tihara said...

alhamdulillah, lahir lagi sorang umat di mukabumi..cute kan :)

Rosmiza Ali said...

Comel sangat2 anak Shera & zahiril ni.. Macam anak mat saleh pun ada.. Ni mesti masa preggy shera suka tengok gambar2 baby mat salleh.. Hehehe.. =)

aReLaN said...

alahai...memang comey sangat. ala-ala omputeh gitu.

ANIM said...

tak sihat atau terlalu sibuk, fieda...

QasehnyaRania said...

alolo.comeynya.tahniah buat mereka

Si Matatajam said...

Mmg cute sangat..Tahniah utk depa

Puan Kutu said...

semua baby adalah sgt comel..baby depa ni sgt comel..geram je tgok

NinaAz said...

ya Allahh. comelnya ciptaan Tuhan. tetiba terasa macam kuat sgt naluri seorang ibu yang menginginkan rezeki anak dari Tuhan... ;(

mama3heroo said...

comelnyer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.