Monday, 17 June 2013

Majlis perkahwinan adik ke3

Majlis perkahwinan adik saya yg ke3 telah pun selamat diadakan pada 2 Jun 2013 yg lepas...kali ni mak saya berbesan dengan orang Felda Lepar Hilir la plk...yg pertama iaitu saya di KL dan adik saya yg kedua dapat org Ganu kite...alhamdulillah...moga2 jodoh adik saya ni akan menjaganya hingga akhir hayat..Inshaa Allah....walaupun agak berusia sikit dari adik saya harap jodoh mereka kekal hingga ke Jannah..


Majlis nikah dan sarung cincin


Pengantin perempuan posing dalam bilik


Amboi...melentuk bukan main lagi ye...hihihi


Waktu makan beradap

Tu jer gambar yg dapat saya share...gambar tak byk kat saya...

23 org bagi komen best..:

ros_reeza said...

sELAMAT PENGANTIN BARU BUAT ADIK AKAK..

Farah Waheda Wahid said...

selamat pengantin baru buat adik akak...semoga berbahagia sehingga ke jannah...

Noor Ikmal said...

Assalam...

baarak-allaahu laka, wa baaraka ‛alayka, wa jama‛a baynakumaa fee khayr

Maksudnya: "Semoga Allah memberkati kamu dan melimpahkan berkat kepada kamu dan menghimpunkan kedua kamu di dalam kebaikan.”

Wana Owen said...

cuti sekolah hari tu saya hantar sepupu bertandang ke rumah belah lelaki di lepar hilir 3.=)

Nad MamaZN said...

Tahniah dpt adik ipar baru
Selamat pengantin baru!

QasehnyaRania said...

selamat pengantin baru buat adik kak fieda ;)

berusia tak pa kakyg penting boleh jaga isterinya nanti

Izan Ishak said...

salam singgah kak fieda, lama betul tak ke sini n komen2...

tahniah n selamat pengantin baru buat adik kak fieda n pasangannya, moga kekal bahagia hingga akhir hayat.

izan mama mia said...

slmt pengantin baru..wah adik kak fieda ada lesung pipit laa

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Iklankan apa saja barangan yang anda ingin jual atau iklankan perniagaan anda di laman web www.produkmuslim.info

Terima kasih

Tina Othman said...

Tahniah, selamat pengantin baru

Mimi Azirah said...

Selamat pengantin baru utk adik kak fieda

Rosmiza Ali said...

Selamat pengantin baru buat adik Fieda! ^___^

Rosmiza Ali said...

Jentik2 MILK A DEAL! ;)

Chic Na said...

semoga berkekalan hingga Jannah.. ;)

Cik Nur™ said...

selamat pengantin baru buat adik kak fieda.. :)

Ujie said...

Adik bongsu saya yg baru kawin tu pun dpt yg lebih tua 8 thn. Dah jodoh kan...

Tahniah utk adik fieda ya, dah selamat ijabkabul.

mama aryan said...

alhamdulillah...moga jodoh mereka berpanjangan hingga ke syurga

Deqla Manjew said...

tahniah dan selamat pengantin baru buat pasangan mempelai... =)

Deq's Qienz said...

tahniah buat mereka..smg bkekalan hingga ke jannah :)

Masya said...

moga jodoh mereka berkekalan hendaknya...

are_lin@yu said...

thniah buat adik akak..moga bhgia hgga hujung nyawa..nk jgk ltk.hihi

Solehah Shamsuddin said...

Tahniah untuk adik akak :)

Si Matatajam said...

Alhamdulillah...Barakallahulakuma

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.