Wednesday, 19 June 2013

Selamat pengantin baru Ehsan & Iffa



Wajah meroyan Kak Long dan Ayu sbb bengang atas perkahwinan dorang...adoiii..mmg tak tahan tgk Kak Long ni... mcm dh kena kancing gigi la plk..






18 org bagi komen best..:

Masya said...

seksi ar baju pengantin...

syawalsimpsons said...

selamat pengantin baru ehsan dan iffa..suke sgt...

Farah Waheda Wahid said...

padahalnya berlakon jer kan kak... hua hua hua...saya pun turut syiok jer bila diaorang kahwin..ekekeke...cam best jer... cam awww so sweet...

cam biasa tak sabar nak tunggu episod2 yang seterusnya...

Ayin mm said...

macam kena jer ekspession muka dengan statement.. lawak jugak... gelak saya...

Umie Artoqiemie said...

teduhan kasih!! tahniahhhhhh ehsan & iffa. senyum si adam hehe

Deqla Manjew said...

tahniah.. selamat pengantin baru buat mereka...hihi... haah kan.. dlm pada jahat sebnrnya kelakar kaklong dia tu.. semlm adik dia kena penampor ngan dia.. adik dia pun 1 hal, suka sakitkan hati..hahahaha..x sabar nk tgk hari ni.. agaknya apa lagi rancangan jahat depa tu.. x abis2 nk dengki..

Solehah Shamsuddin said...

ahakzzz lucu kan.padan mke dyorg.spe suruh wt jahat kat iffa.yeahh ehsan dan iffa dh kwin.sronok sgt2! :)

Nurzakiah Hanum said...

akhirnya

Mimi Azirah said...

memang tak tahan tgk muke diorg nih...hahaha

::EIDA:: said...

siyes tolong lah bgi kaklong nin award pelakun terbaik.. jadik gileeee watak die! huhuhuu.............

#si iffa ni nampak macam naiff jee tapi boleh tahan seksi. hahahahahha

Acik Erna said...

pandai betul kak long dan ayu tu berlakon sampai sakit hati acik tengok

Mira Adzlia said...

hihi..seronok tgk dorg kawen smlm....pdn muka kak long & ayu.. *emosi jap*..hehe

penyisir rambut said...

hahahah..igtkan siapa yg kawen td...tapi bila tgk cerita ni mmg jadi sgt sakit hati dengan nabila huda..menjadi dia bawak watak jahat...

Qhaifa Nur said...

rugi si ayu tak tengok...

Cik Nur™ said...

Kaklong tu asyik meroyan je..hehehe..
Nur syak kan laki dia de perempuan lain...padan muka dia..

Ibu Lala said...

Stress tgk k long dgn ayu tu kan..

izan mama mia said...

ada tertengok gak semalam..huhu

Si Matatajam said...

Sweet ja tengok depa Berdua... Makin bengkak la hati Ayu & Kak Long tu kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.