Thursday, 13 June 2013

SENARAI 10 MODEL KERETA diturunkan harga 2013

Menerusi laporan berita yang memaklumkan, 10 buah model kereta telah mencatatkan penurunan harga di pasaran. Perkara ini berkaitan dengan langkah kerajaan untuk menurunkan harga kereta secara berperingkat sebagai memenuhi “aku janji” dalam Pilihan Raya Umum Ke-13


Harga kereta Peugeot 308 turun (11 peratus)
Harga kereta Volkswagen Golf turun (7.1%)
Harga kereta Viva turun (5.4%)
Harga kereta Myvi turun (4%)
Harga kereta Persona turun (3.8%)
Harga kereta Alza turun(3.4%
Harga kereta Proton Preve turun (3%)
Harga kereta Honda Jazz Hibrid turun (2.5%)
Harga kereta Saga turun (1.1%)
Harga kereta Exora turun (0.7%).



jumlah harga kereta turun 2013 senarai 10 model kereta harga turun di malaysia 2013

Apalagi sape yg tgh duk cari kereta boleh lah beli kereta sekarang..


14 org bagi komen best..:

adzairdawati makdara said...

wahhhhhh semua dah turunnnn

Farah Waheda Wahid said...

so... siapa2 yang nak beli kereta tu cepat2 ... it's a good timing...he he he...thanks for sharing kak...

Nurzakiah Hanum said...

jom beli keta

Deqla Manjew said...

wahh.. jom2.. kita beli keta baru.. kohkohkoh...

HeNRieTTa JoSe said...

alaa...keta idaman xde...

Acik Erna said...

Assalam fieda...jalau betul2 turun x pe gak fieda

Sue-Rya Qistina said...

kira bagus jugak lah kan kerajaan nak turunkan harga kereta. murah jugak tu :)

Azza Afdzal said...

tetap xmampu nak beli hihi

Rosmiza Ali said...

Berpusu2lah orang pakat duk beli kereta.. Pastu bertambah2 jam la highway time nak balik raya nanti.. Dah semua mamou guna kete sendiri.. Hehe..

Cik Nur™ said...

Bestlah siapa yg dalam perancangan nak beli kereta tu kan.. :)

wan nurul hezrina abd halim said...

kereta luar yang banyak turun rege=)

Tihara said...

pun saya masih tk mampu nak beli..kiki :D

QasehnyaRania said...

alhamdulillah.
tp bertambah jem le jln raya kan

Chic Na said...

belum boleh beli kereta baru. yg sedia ada belum habis bayar. hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.