Thursday, 4 July 2013

Terima kasih Nuffnang

Di kala mood berblog dah ke laut china selatan Nuffnang plk baik ati bagi iklan CPUV kat saya...awal bulan July ni dapat 2 iklan lagi...iklan dari Drypers dan Coke Ramadhan...duk situ lama2 ye...
Terima kasih Nuffnang dan juga kawan2 yg saya sayangi...



CPUV ke tiga belas dan empat belas (2013)



CPUV  ke 15,16,17 (2013)


CPUV ke 18,19,20 (2013)


CPUV ke 21 (2013)



24 org bagi komen best..:

Adam Faiz said...

wah,tahniah ye ^^v

Farah Waheda Wahid said...

alhamdulillah rezeki, tahniah kak... tumpang happy...

Mira Adzlia said...

Alhamdulilah..rezki Ramadan :)

permatabiru said...

sma la..di saat mood ke laut dpt CPUV haruslah up entry selalu..hehe

sha dhira said...

tahniah kak,
shad klik iklan drypers satu..
http://akuvsdiashadhira.blogspot.com/

Qhaifa Nur said...

tahniah....
sekali 2..

Rosmiza Ali said...

Alhamdulillah, rezeki nak puasa ni.. Tahniah! ^^,

Masya said...

tahniah kak, murah rezeki akak .. sy x pernah dapat cpuv drypers.. padahal selalu jugak tulis kisah anak...

Mieya Atiera said...

Wah. tahniah kak. Sekali dua serentak pulak tu !

Nurzakiah Hanum said...

rezeki

Arina Shamsul said...

murah rezeki :) tahniah dear :)

Sue-Rya Qistina said...

tahniah kak! :)

Fiza Rahman said...

Tahniah. Saya pon dapat juga.

Deqla Manjew said...

yeayy.. dpt lagi.. nuffnang pujuk akak aktif blk la tu...hihi..

ros_reeza said...

Alhamdulillah, tahniah kak.. rezeki..

Cik Nur™ said...

alhamdulillah....
murah rezeki... :)

QasehnyaRania said...

alhamdulillah rezeki anak2 kak

Masya said...

tahniah kak, bila nak update .. syg tgh menari² tu .. bergelek ..

Che Rosliza Che Mat said...

rezeki masih ada ya fieda...

IntaNBerliaN said...

tahniah kak fieda.. murah rezeki :-)

Topik said...

Selamat, kalau dah jadi duit bagi kat sini ya...

Cik Aann said...

dah lama xdpt iklan berbayar duk lama2 kt blog..dulu masa blog lama selalu la dpt..ni dh buat blog baru kena la merangkak semula..huhu..sedih ase..


Tingkatkan Peluang Hamil & Kecutkan Cysts Dengan Shaklee GLA Complex

9n0L4 said...

kak fieda ni sokmo je dpt cpuv. hee. dengki tau. :)

Mrs Velentine said...

nuffnang mmg baik hati skg kan kak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.