Friday, 16 August 2013

Ijab Dan Qabul Full Movie (Raya 2013)

Dari sebelum raya terpandang iklan drama ni saya tak sbr2 nk tgk..sekali masa ari tayangan ada plk tetamu dtg umah..jadi tak merasa saya nk tgk dgn kusyuk nyer..hihi..sepupu saya nonton drama ni katanya sampai meleleh leleh airmata...


Sinopsis

Imran jatuh cinta kepada Zarra pada pandangan pertama semasa majlis rumah terbuka Hari Raya lima tahun yang lepas. Walaupun pada mulanya Zarra cuba menepis cinta Imran, dia akhirnya jatuh cinta apabila melihat kesungguhan Imran. Namun, perkahwinan mereka mula goyah apabila Zarra tidak mahu melahirkan zuriat. Ini membuatkan Imran marah dan sedih lalu Zarra semakin menjauhkan dirinya daripada Imran. Disebabkan ini, Imran mula rapat dengan teman baik Zarra, Wawa apabila mereka selalu berkongsi rasa. Zarra pula menggalakkan Imran untuk mengahwini Wawa. Suatu hari, Zarra telah koma akibat sebuah kemalangan. Apakah yang akan terjadi kepada perkahwinan antara Zarra dan Imran? 
Lakonan Nora Danish dan Adi Putra Fouziah Ghous, Jalaluddin Hassan, Ziela Jalil,Aida Khalida dan ramai lagi.

11 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

best kan

mama tisya said...

sedih gk endingnye..tp bg kita cite aku terima nikahnya lg sedih

MAY said...

Sy x tgk pun cite ni...best sgt ke

Cik Nur™ said...

Drama ni, mmg besttt..!

Mrs Velentine said...

ni yg nora danish adi putra dan fauziah gous kan

QasehnyaRania said...

tgk. sedih je endingnya kan

dya bunga said...

dya xpernah tgk cite ni..jp lgi nk tgklah

Mimi Azirah said...

Citer nihmemg best kak..sedih

Kahar salleh said...

mcm mne nk download cite ijab dan qabul...
tolong bagi link

intanfirdaus247 said...

yang ni pon intan x tgk..huhu,

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

last ending dua2 mati..so sad

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.