Sunday, 4 August 2013

Iklan Raya MAXIS 2013

Satu lagi iklan raya tahun ni yg saya suke...best...bagus budak kecik tu sorokkan wifi tu jadi abg sedara dia dri bandar tu takde la blik kg duk berkepit jer dgn gadget nyer tu..bru ler bermakna blik kg bile dapat bermain mainan budak kg..


13 org bagi komen best..:

Puan Kutu said...

setiap thun mesti tggu iklan raya baru.yg nipun best.hehe

selamat hari raya maaf zahir batin kak fieda sekeluarga

Cik Nur™ said...

bestlah iklan ni..!
kalau balik kampung melekat dengan gadjet xpayah balik pun xpe..heheh

Che Rosliza Che Mat said...

memang lawak...

MAY said...

Sy pun suke ikln nih.

eita said...

ada tengok baru ni....

Deqla Manjew said...

hurm.. betul..kalo berkepit je ngan gadget, baik x pyh blk kg..hihi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Assalamualaikum kak fieda

best iklan ni wani pun suka

Salam Ramadhan & Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin :-)

Ratu Hatiku said...

Ala...xdpt tgk :(

Nida Mohd said...

iklan ni mmg best..igtkn betul2 takde wifi..hihih

Solehah Shamsuddin said...

klu raya solehah mmg xd masa nk ngadap laptop ke hape,ni kan hp pn xbkak ble wktu raya.mklumlah ramai bdk2 datang

lelamaisara said...

hehhehe...iklan ni best...:)

Mimi Azirah said...

Sy pn suke tgk iklan raya nih

intanfirdaus247 said...

memang cute iklan ni..intan suka...tergelak dengan kenakalan budak tecik tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.