Thursday, 29 August 2013

KL Gangster 2 Tersebar Di Internet

Agak kesian juga arini saya terbaca yg Shamsul Yusof mengamuk dek kerana filem KL Gangster 2 yg bakal ditayangkan di pawagam 3 Sept ini telah pun tersebar di intenet semalam..sape yg yg sebarkan link filem tu ye..?? semestinya keje org dalam ni...takkan org luar sng2 nk dapat  link filem baru kan...dah la modal yg dikeluarkan utk filem ni agak besar tetiba kena sabotaj plk...org yg buat keje ni pun hargailah sikit hasil titk peluh org..

kl gangster 2 download

11 org bagi komen best..:

Solehah Shamsuddin said...

xpasal2 je. kesian dia. blm tayang, dh ada link cerita tu

syawalsimpsons said...

ala kesian dier kakak...alahai...siapa la yang sengal tu kan buat dajal...

Masha Meisters said...

alooo...kesianyer kat samsul...

Nurzakiah Hanum said...

x sabar nie

✿ pink velvet ✿ said...

cian penat lelah dorang disabotaj org kan

mama tisya said...

sure angin..blum kuar tp dh tersebar

Deqla Manjew said...

haa.. tu dia.. dah bg amaran.. jgn smpai kena saman.. huhu..

Ummiarissa Mahdi said...

cepat betul ye masuk internet,kerja orang dalam tu kot..jaga-jagalah sape yang download tu..

HeNRieTTa JoSe said...

Blom kuar panggung dh tersebar, macam ada yg sabotag aja....moga segalanya pulih...kesian, harga karya jd sebegitu...rietta yg kerjanya buat video biasa biasa jerr pown kdg kdg xtdo mlm...inikan lg filem...

Cik Nur™ said...

lambat lagikan tayangan dia...mesti ada org dalam ni...

Si Matatajam said...

Kerja org dalam la tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.