Saturday, 10 August 2013

Setia Hujung Nyawa Raya Full Movie

Ada sape2 yg terlepas tgk drama ni malam raya aritu...jom layan....ni kisah EL pregnant plk...penat Zain melayan karenah bininya...



14 org bagi komen best..:

Masha Meisters said...

selamat hari raya maaf zahir dan batin kak fieda...
tengok dah...geram gak trengok si zain ni dok layan cousin dye tu je....

ejulz said...

mcm best je cit ni.. :)

HeNRieTTa JoSe said...

Rietta terlepas...thanks for the shrae...

Rosmiza Ali said...

Thanks Fieda.. dapat jugak tengok.. Malam raya ari tu tak sempat tengok.. huhu..

Cik Nur™ said...

yeay..!
boleh tgk..hari tu xsempat nak tgk...hehehe

Deqla Manjew said...

x tgk pun hari tu.. yela, xkan hari raya pun nk megadap tv je kot...huhuhu...

Ibu Lala said...

Mmg x dan pun nak tgk citer ni.

Ibu Lala said...

Mmg x dan pun nak tgk citer ni.

Mrs Velentine said...

alah tak le tengok lah pulak

QasehnyaRania said...

ni pon tgk jugak..

suka nya tgk cemburu ngada diorang tu.hihi

Mimi Azirah said...

Best jugak citer nih

intanfirdaus247 said...

tgk..kelakar pon ya juga..hehe

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

best2 citer ni mlm tu siap tgu dpn tv awal2 haha

Puteri Shahirah said...

Akak nape x bleh tngk dia tlis. Sory this video does not exist

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.