Thursday, 5 September 2013

Adi Putra Disiasat Kerana Dakwaan Ada Skandal Dengan Isteri Orang

Edisi panas pagi ni...hrp2 berita ni tak benar lah ye..kalau tak hancuss la karier Ady Putra..kesian kat isteri dia juga..


Ini satu berita yang amat mengejutkan. Memang sukar untuk dipercayai. Adi Putra kini di bawah siasatan polis selepas seorang lelaki mendakwa pelakon ini melakukan skandal dengan isterinya. Si suami mendakwa hubungan mereka berdua bermula sejak hujung bulan Julai dan berlarutan sehingga Ogos lalu.

Menurut dakwaan, pada mulanya Adi Putra dan si isteri hanya sekadar berbalas mesej cinta sebelum bertambah berani sehingga memberikan mesej dan bertukar gambar lucah menerusi WhatsApp. Suami wanita itu dikatakan menyedari hubungan Adi Putra dengan isterinya selepas menemui perbualan dan gambar alat sulit artis lelaki itu kepada isterinya.

Namun begitu, Adi Putra juga turut sama telah membuat laporan polis terhadap si suami kerana menerima ugutan yang boleh mengganggu keselamatan dirinya dan keluarga. Kes masih lagi disiasat oleh pihak polis di bawah Seksyen 509 Kanun Keseksaan (mengaibkan kehormatan) dengan kerjasama sepenuhnya daripada Adi Putra.

Sukar untuk dipercaya dengan dakwaan terhadap Adi Putra ini. Selama ini Adi memang mempunyai imej yang bersih. Mungkinkah dakwaan sebegini sengaja diadakan untuk menjatuhkan nama dan reputasi Adi Putra yang sedang memuncak sekarang ini? Sama-samalah kita nantikan keputusan siasatan oleh pihak polis.

Sumber : beautifulnara

13 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

macam2

kayyana said...

allaa... janganlah.. yana peminat ady putra nih.. ksian kat die.. huhu

Kakcik said...

Bila jadi artis, memang macam2 lah gossip yang timbul. Tambah lagi kalau popular meletup2... :)

syawalsimpsons said...

tak tau mana yang betoi kan

Puan Ida said...

salam,
ai saya ida
newbies blogger
baru follow blog ni
jemput ye follow blog saya
umielman.blogspot.com

p/s;yeke dah ar saya minat kat ady putra tu

::NureeN:: said...

nureen pon harap x betul berita ni...
mmg sgt2 x percaya..
x kannnnn la adi nk antaq gambar lucah mcm tu

Deqla Manjew said...

ish hrp2 x betul la.. dah la Adi dulu hampir bercerai ngan wife dia.. alahaii..

Cik Aini said...

erk..smp ada pic anu..haish moga2 x betul lah

me_ fara said...

macam-macam

Cik Nur™ said...

ishh...xmungkinlah..sbb adi putra kan pelakon...xkan dia nak buat mcm tu kan..

rasanya mcm ada org dengki, sbb xlama lagi filem pertaman dari syarikat adi putra kan nak ditayangkan...'suami aku ustaz'

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

a'a ada gak baca psl ni...betul ker tak xtau la kan

Mimi Azirah said...

Mcm2 org nih kalo nk aibkn org

Che Rosliza Che Mat said...

tuelah pasal...tengoklah nanti siapa yg betul dan salah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.