Thursday, 26 September 2013

Fizz Fairuz, Almy Nadia Kembali Bersama & Bakal Nikah Tahun Hadapan

Setelah mengharung pelbagai dugaan dalam perhubungan mereka sebelum ini, akhirnya Fizz Fairuz dan Almy Nadia akan kembali bersama seterusnya melupakan kisah lama...


Alhamdulillah...kalau sudah jodoh tidak ke mana...saya mmg suka mereka bersatu..bagi saya mereka berdua sgt sepadan...

Seterusnya boleh baca di ROTIKAYA

10 org bagi komen best..:

syawalsimpsons said...

alhamdulillah moga adalah jodoh dorang kan

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah

Mimi Azirah said...

semoga jodoh diorg berpanjangan

Mimi Azirah said...

akakkkk

sy klik save22 n university of london ye

Deqla Manjew said...

kalo dah jodoh x ke mana.. ternyata masih ada cinta antara mereka... ;)

jaakechik said...

betul tu kak, kalo jodoh x kemana kan, putus sambung 2x, kalo dah itu jodhnya, akan kawin jugak. :)

Shark Kay said...

dh mcam drama pulak.
hehe..
tahniah buat mereka.

Mrs Velentine said...

alhamdulillah kalau dah jodoh tak ke mana

kayyana said...

di sini kite nampak yg almy nadia sangat setia dengan fizz fairuz.. semoga jodoh mereka kuat dan diakhiri dengan jinjang pelamin.

Cik Nur™ said...

moga jodoh diorg berkekalan hendakNYA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.