Thursday, 26 September 2013

Gambar Adam AF nikah Fiza Elite

Alhamdulillah...mmg ramai yg tak sangka kan jodoh Adam AF bersama Fiza Elite...itulah jodoh namanya..kita hanya merancang Tuhan yg menentukan...apapun pagi ni mereka telah pun selamat dinikahkan...moga hubungan mereka akan kekal hingga jannah...






Sumber gambar dari blog ROTIKAYA

23 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah

nor laila said...

as salam,singgah rumah fieda.

Mira Adzlia said...

cantiknya...comel ank dier...smuge mereka bahagia... ^_^

Farah Waheda Wahid said...

Alhamdulillah, semoga berbahagia sehingga ke jannah hendaknya...

Joanna Yunus said...

harap2 sekali ini kekal hingga ke jannah

lelamaisara said...

tu la kan..tup tup je mereka ni..ape pon tahniah la untuk mereka...

jaakechik said...

tahniah buat adam dan fiza. mmg x sangka kan jodoh mereka ni dekat2 aje. hihi..

syawalsimpsons said...

lain muka adam AF ni haa pakai serban

Nyue said...

wahhh... rs bangga dgn pasangan ini. tanpa gosip alih2 dh kawin..alhamdulilah. terasa indah plak.. simple wedding, tanpa ad mlm berinai bagai.. lagi cantik dan manis fiza...

Shark Kay said...

smart sungguh ada.
fiza pn comel jer..
tahniah buat mereka berdua.

izan mama mia said...

yg apit fiza tu anak dia ke comel dh besar...tahniah mg mereka till jannah

Kakcik said...

Alhamdulillah. Semoga berpanjangan jodoh mereka hingga ke hujung nyawa. :)

Mimi Azirah said...

Alhamdulillah semoga jodoh mereka berpanjangan

::NureeN:: said...

nureen pon lama x singgah cini.. bz sgt2 huhuuu....
eh, drg bercinta yer.. x tau la plak hehhee
tahniah.. moga berbahagia

Tihara said...

alhamdulillah, baju meke cantik kan :)

Deqla Manjew said...

alhamdulillah dah selamat.. tahniah dan selmt pengantin baru buat mereka... ;)

HeNRieTTa JoSe said...

Slmt pngantin bru buat meeka...

Ct Noraishah said...

tumpang gembira tuk diorang. semoga berkekalan ke akhir hayat, amin..

Tina Othman said...

tahniah buat mereka berduam, moga cinta sampai jannah

Mrs Velentine said...

alhamdulillah tak sangka kan///

kayyana said...

selamat pengantin baru adam ngn fiza.. suka tgk fiza pakai tudung.. cantik sangat

Ratu Hatiku said...

Sama cantik sama padan. Semoga kekal bahagia hgga ke akhir hayat.. Amin

Cik Nur™ said...

Alhamdulillah...
dah selamat diijabkabul dah....

tahniah adam dan fiza.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.