Thursday, 19 September 2013

Model tudung Fareeda bakal tunang Fizo Omar

Inilah bakal tunang Fizo Omar Mawar Abdul Karim model tudung Fareeda tu...mmg comey sungguh Mawar ni..dan muka pun ada iras2 Fizo Omar..Moga2 hubungan mereka akan berkekalan hendaknya



20 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

comel kan

ros_reeza said...

Mawar ni anak pengasas tudung Fareeda ni :)

Acik Erna said...

acik selalu tengok iklan ni.cantik..mata besar..tak sangkan nak bertunang dengan pelakon kan fieda

Qhaifa Nur said...

memang tak sangka fieda...
itulah dinamakan jodoh...

Mimi Azirah said...

memg cntikk

tyra lee said...

oyeke.. haha.. baru tahu

syawalsimpsons said...

alhamdulillah rezeki

HeNRieTTa JoSe said...

Comeninyee...sweet....

IntaNBerliaN said...

a'aa mmg muka dorg ada iras2 kan.. mawar ni ank tokey fareeda tu

Deqla Manjew said...

kalo model ni mmg familiar la kan.. hihi.. cantik orgnya.. skali tgk mmg ada iras2 fizo.. ;)

Ibu Lala said...

Hye fieda. Tu la. Tgh tensen ni. Pc kt opis ni x leh nk blogging. Nk wat entry x leh nk komen pun x leh. Ssh sgt nk bw skrg ni. Tru fon skt mata la pulk.

Rosmiza Ali said...

Sama cantik sama padan.. Cepat2lah Fizo kahwin.. tak sabar nak tengok diorang naik pelamin.. =)
SIAPA DIA BLOGGER BUDIMAN?

Cik Nur™ said...

cantikk..padan dengan fizo. :)

Aju Mohit said...

sama cantik sama padan kan fieda ;)

lynndamya said...

Salam. wah mmg selalu nampak model Fareeda ni, tp xsangka pulak jd bakal tunang Fizo Omar..and yup, muka mmg ade iras2..tang mata tu paling sama, haha..harap2 jodoh berkekalan lah kalau betul..hehe ;D

eyriqazz said...

Cantik tunang fizo..

umi alya said...

ha'aaa cantikkan.. sesuai sangat..

lelamaisara said...

cantik orang nye..memang sepadan...

Syazaa said...

memang comel anak tokey tudung fareeda ni. jeles dengan kecomelannya..hihi

Cik Aini said...

cantik..nak mcm norjuma pun ada..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.