Friday, 13 September 2013

OST Asmara luna (Bahrain-Cinta & Airmata)

Sape tgk drama Asmara Luna mesti suke dgr lagu ni..ye dopp...??saya la antaranya..aiyakk...sudah jatuh cinta sama lagu ini...mendayu dayu jer..pastu kalau dengar automatik teringat kat watak Habib dalam drama  tu...sbb dlm drama tu  dia la yg cipta dan nyanyi lagu ni...manis jer muka Habib korang tau...Deqla minat sungguh kat Habib kan..sbb katanya muka Habib mcm muka Jericho Rosales hero Filipina yg popular satu ketika dulu..


Alamak malu2 plk si Habib ni org duk puji dia ye...

9 org bagi komen best..:

Rosmiza Ali said...

Fida pun layan ye citer ni? Mieza tak ikut sangat.. Hehehe..
ZON PERMAISURI CHOMEL

Mimi Azirah said...

Xpnh tgk pun citer nih kak

Che Rosliza Che Mat said...

lagunya bestlah...tak pernah tgk drama nie lagi...

Deqla Manjew said...

ehh.. nape ada nama deqla ni..? hahaha.. malu tau.. tp serius habib tu sweet.. ada lesung pipit mcm jericho jugak kan.. deqla ni mmg suka ngan org2 yg ada lesung pipit ni kak.. haha.. sbb tu minat SRK.. ;P

Mira Adzlia said...

minat lgu ni.. minat cite ni.. & minat shukri yahya ni gak..hihi

Cik Nur™ said...

Nur tak pernah tgk drama tu....

izan mama mia said...

ehe..izan tak ikut citer ni...ooo inilah abg habib tuu

Si Matatajam said...

M x layan la plak crita ni...

::EIDA:: said...

ida tgok citer ni sbb suka gile dgn Habib ni.. since die berlakun citer yang si Shahnarz dgn Siti Saleha tu berlakon. ntah ape tajuk .,lupe. hehehehhee.. comeyy sangatt die ni! hahhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.