Wednesday, 25 September 2013

Parodi isteri Mat Yo mmg lawak laa

Sakit perut saya gelak tgk parodi yg dorang buat ni...adoii...dpt la ilang stress kalau korang tgk..paling tak boleh tahan part suara isteri Mat yo tu...adohai....kalau korang tak tau ape cite boleh tgk video kejadian asal kat sini

15 org bagi komen best..:

sue zainun said...

salam k.fieda

hahaha ini memang lawak!!

sehari dua nih abisla pemes cite mat yo..kikikiki

Cik Puan Rara said...

hahahaha mongok dorg ni.hahahaha

careno said...

hahaha... mcm2 hal la... isu panas pun dah jd klakor dah...

Nurzakiah Hanum said...

macam2

lelamaisara said...

kih kih macam2 la ...:)

syiela said...

hahahha mmg lawak la kak

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

smpai buat parody hahahaha

Shark Kay said...

hehhe..
sekejap jer kuar parody..
mmg sakit hati tgk praodi nie.
lawak.
haha.

IntaNBerliaN said...

bkn main lg... siap dorg buat parodi ;)

Deqla Manjew said...

nanti deqla tgk kat rumah..nk gak gelak2 wat hilang stress kan..

Cik Nur™ said...

hahahaha..mmg byk dah parodi ni...

Mimi Azirah said...

gelak guling2 sy tgk video nih...

Mimi Azirah said...

klik2 ford n hishop

Deqla Manjew said...

ok dah tgk semlm... alahaii.. memalukan je.. tu lah upload lagi video mcm tu.. x psl2 org dah lakonkan blk.. rasain.. hihi...

Mrs Velentine said...

hahahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.