Tuesday, 3 September 2013

Shila Hamzah bakal dirisik keluarga Johan As'ari

Wah...kalau benar lah ini jodoh mereka berdua alhamdulillah...moga perhubungan mereka akan berakhir dgn perkahwinan dan kekal himgga ke akhir hayat...


Pelakon Johan As’ari memberitahu hubungannya dengan penyanyi Shila Amzah mendapat restu daripada keluarganya malah pelakon ‘Juvana’ ini mengakui kedua ibu bapanya pernah meluahkan hasrat untuk merisik Shila bagi pihaknya.

“Ibu dan ayah saya pernah bertanya, jika saya berkenan dengan Shila, mereka mahu merisik dia. Ini kerana mereka memang suka sangat apabila tengok saya rapat dengan Shila. Mereka lihat Shila seorang wanita yang baik lebih-lebih lagi dengan penampilannya yang bertudung.

9 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

sesuaiiiiiiii

Deqla Manjew said...

ehh baru tau johan skng dgn shila..haha.. seblm ni rasanya johan rpt dgn nabila kan.. shila pulak penuh kontroversi dgn shanaaz.. hurm.. apapun kita doakan je mereka.. kalo dah jodoh x ke mana..hrp2 kali ni xde la berulang lagi kisah mcm dulu.. ;)

intanfirdaus247 said...

salam kak fieda..halo halo…hehe..ahhhhaaaa yg ni intan suka kalau depa dua jadi,..moga berjodoh la mereka hendaknya..amin

Niesa said...

wahhh!!kalau betul pun apasalahnya..sepadan..

Nastyna said...

Doakan yang erbaik buat mereka. Sweet jugak dorang berdua ni.

Norhaizan hakim said...

Baguslah kalau betul, buat apa tunggu lama-lama.

Solehah Shamsuddin said...

Alhamdulillah, semoga mereka berdua cepat-cepat nikah.

Cik Aini said...

amin
moga bkekalan hendaknya kalo betul :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bagus lg johan drpd sharnaaz hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.