Wednesday, 25 September 2013

Sinopsis dan tonton online Drama Love You Mr. Arrogant

Bermula petang ni menggantikan drama Cinta Jannah...baca sinopsis mcm best gak ni...kawin terpaksa gak ye..


SINOPSIS

Jodoh Zaara Amirah sudah tersurat dengan Zafriel Irham, anak orang kaya yang bongkak...Semuanya terjadi bila dia terperangkap lamaran paksa jejaka itu. Dek kerana ingin melepaskan diri daripada Sherry menantu pilihan ibunya,Zafriel memaksa Zaara menjadi isterinya dengan sebuah janji sebagai modal. Macam mana janji itu boleh termeterai?

Zaara terlanggar kereta Zafriel secara tidak sengaja.Zafriel meminta bayaran RM5000 sebagai ganti rugi dan sebagai cagaran Zaara bagi hp kesayangannya pada Zafriel. Tempoh hutang adalah seminggu.Manala Zaara nak cekau duit sebanyak itu.

Zafriel mula terdesak bila ayahnya mahukan dia berkahwin. Jika tidak syarikat Irham holding akan jatuh pada tangan sepupunya. Inilah sebab janji termeterai antara Zaara dan Zafriel. Irham lagi sanggup berkahwin dengan Zaara dari Sherry..

Demi sebuah janji, Zaara redha.Namun,dia tidak menyangka keputusan itu membuatkan hidupnya kacau bilau disebabkan hati kering dan ego yang tinggi Zafriel.Tambah pula,sikap ibu mertuanya Puan Seri Maryam yang tidak merestuinya sebagai menantu.

Puan Ser Maryam mula merancang untuk memisahkan Zaara dari Zafriel. Keadaan bertambah parah bila Zaara dan Zafriel saling mencintai tapi semua itu hanya di dalam hati. Zaara mencintai Zafriel biarkan tidak dilayan seperti isteri. Di saat itu, Zaara rela Irham berkahwin dengan Sherry asalkan ibu mertuanya bahagia. Tapi Irham tidak sanggup kehilangan Zaara. Hatinya sudah lama dicuri isterinya itu.

Tonton online Love You Mr Arrogant


11 org bagi komen best..:

Masya said...

best ke agak² nyer ni.. lama dah x melayankan cerita waktu ptg

Nurzakiah Hanum said...

cerita baru

Cik Aini said...

xpa tggu mlm ni..kita layannnn.hehehe

izan mama mia said...

harap ending citer ni nnt tak kacau bilau cam citer jannah tuu

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

heroin tu pelakon baru erk

Shark Kay said...

cerita baru lg..
shark jarang tgk drama.
hehe.

IntaNBerliaN said...

sape yer heroin tu.. xkenal la plak

Deqla Manjew said...

deqla x knl heroin dia..huhu.. sape eh??

Cik Nur™ said...

bestt..tapi malas dah nak tgk...

lagipun mak dah tak bagi buka tv magrib2...huhuhu

Mimi Azirah said...

sy tgk semalam..memg best

Mrs Velentine said...

geram tengok lelaki tue semalam..kerek..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.