Monday, 30 September 2013

Wajah sedih vs gembira Maira

Tadi belek2 gambor jumpe la gambor anak dara ni...olololo..sian pulak tgk gambar ni kan..mood sedih...gambar ni masa gi PD aritu...cer teka nape dia sedih...sebenarnya gini masa saya ambik gambar dorang bertiga  abg dia saje la buat pose ejek dia...abg dia kiri kanan dia kt tgh2...abg2 nya buat pose tgk dia sambil wat muka mengejek...masa tu dia ok je lagi..pas saya nk ambik je gmbr dia sorang2 terus airmata dia mengalir...katanya adik sedih abg wat mcm tu..'mama delete la gambar tadi...adik tak suke...'

Saya plk naik sedih tgk dia dh mcm tu...hahahaha..jgn ingat budak kecik takder perasaan ye...



Yess..ini wajah ceria saya....auntie2 yg dh lama tak tgk Maira kalau nak tau anak dara sorang ni dh boleh membaca perkataan yg dua suku kata...ok la tu...tp kan dia byk main la skrg ni sejak dh pandai berkawan...ptg2 ada aje kwn dtg umah nak ajak  main..sekejap je tahun depan nak masuk 6 tahun dah...mamanya pun makin la bertambah senja....hahahahaha..jgn ditanya bile nak tambah ye...sbb Maira pun tak pernah request...kwang..kwang..kwang...





16 org bagi komen best..:

Myra Jay said...

Rasa macam nama ai je yang dipanggil :)

heheee Wajah duka memang nampak kesedihan Maira,

Wajah ceria buatkan kita turut tersenyum :D

IntaNBerliaN said...

ololoooo siannya maira.. kecik ati yer maira...

jgn sedih2 ye sayang.. maira comel...!! :-)

Masya said...

rindunya nak baca cerita pasal maira, samalah dgn amir baca sikit² dah pandailah.. bnyk main dah ramai kenal kwn ni huhuhuhu

permatabiru said...

muka maira nak mcm muka akak la..hehe..like mother like son :)

izan mama mia said...

ala tambah jelah..maira lg happy ada kawan...kehkehkeh

Ujie said...

anak dara fieda ni mmg pandai bergaya lah! sedih pun sempat posing manja gitu..:D

Cik Aini said...

alololo sedihnya Maira..hati pompuan kan lembut.hehe tp even gambo tu sedih siap mata merah tp tetap comel gak :)

syawalsimpsons said...

alahai sweetnya maira ni

Deqla Manjew said...

alahaii.. ciannya dia.. smpai bergenang airmata abg2 dok nyakat dia.. tp menten senyum lagi tu..

lizz said...

ololo cutenyer dier sedih pun tetap comel...

ZalinZalina said...

Ala comelnye dia..pandai posing anak dara awak ni :)

Nurzakiah Hanum said...

comelnya

kayyana said...

alhai sdih btul tgk gambar nangis die tu.. cian die..

Che Rosliza Che Mat said...

cutenya maira...

Cik Nur™ said...

alololo..siannya dia..
kena buli dgn abang yea...
comel pic maira ceria tu.. :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

maira comel sgt mcm mama dia :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.