Monday, 28 October 2013

Sandiwara Cinta - Republik @ Semut Sentap

Lagu trademark kumpulan Semut Sentap super spontan 2013..(bagi yg tgk super spontan tau la lagu ni...) tetiba jadi lagu favourite la plk..


Jujurlah sayang aku tak mengapa..
Biar semua jelas tak berbeda
Jika nanti aku yg harus pergi
Kuterima walau sakit hati

10 org bagi komen best..:

Huny eda said...

suka tengok spontan..itulah lagu tu dah jadi mcm tema dah kalau ada yang terkeluar..tapi mcm ngam ja dengan lagu tu..hehehe...saya sokong semut sentap sebab ada jeff..:)

Cik Nur™ said...

bestkan lagu ni... :)

p/s: akak..nur ade inbox akak dekat fb..dapat x?heheh

Solehah Shamsuddin said...

hehe solehah pn ske lagu ni kak. tapi lagu ni sedih sgt la

syawalsimpsons said...

mmg kelakar kan dorang ni...suke sangat..asal ada yang kuar, lagu ni pon kuar..kakakkaka..penangan si jep la ni

Kniedaz said...

suka gak dengan lagu tu hehehe

mama tisya said...

mmg suka lagu ni..

Mimi Azirah said...

lagu nih best...

done klik thor 2

Masya said...

anak sy suka sgt lagu ni.. suka menyanyi berulang kali

Deqla Manjew said...

deqla dgr lagu ni pun teringat semut sentap.. hihi

Kesuma Angsana said...

Layan juga lagu ni best !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.