Thursday, 3 October 2013

Supplement Vitasen

Anak dara saya Maira ni susah sikit nak mkn nasi...walaupun dh sekolah susu tetap no 1..balik sekolah je mesti nak susu dulu sebotol...sebelum ni saya belikan vitamin yg ada lysine..konon nak kasi dia ada selera makan la..tp oleh kerana vitamin2 tu jenis perisa buah buahan dan rasanya yg masam langsung dia tak nak telan sbb dia mmg tak suke mende masam...akhirnya saya terjumpe jugak vitamin Vitasen perisa coklat..rasa dia sebijik mcm coklat susu..baru sedap katanya.....dan selera mkn pun dh ada skrg ni...Harga vitamin Vitasen ni RM15.90 sebotol...kandungan 30 biji..ngam2 la utk sebulan..sari sebijik pun dah ok...



14 org bagi komen best..:

aizamia3 said...

kena pandai tackle selera anak2.. ;)

Masya said...

kira yg ni perisa coklat.. ada tulis lysine jgk yer... amir dulu mmg sy bg appeton lysine tu.. campur dalam susu setiik.. kalau nak soh dia minum kat sudu jgn haraplah.. masukkan dalam susu dia x perasan.. tp mmg berselera dia makan kalau minum lysine tu kikikikikiki

Nurzakiah Hanum said...

great

ros_reeza said...

bagus untuk yang tak ada selera makan kan :)

TelingaBulat said...

suka budak2 klu perisa coklat ;)

Ibu Lala said...

Anak ana yg no 3 pun ssh nak mkn. Mkn merepek repek je. Ns susah nak makan. Ada jugak beli vit utk dia. Tp tu la. Kejap makan kejap tak.

Deqla Manjew said...

owhh.. vitamin selera mkn la ni ye.. tu la kena bagi tu kak.. nanti kurus lak anak dara akak tu.. serius, kurus sgt pun x cantik.. mcm deqla ni.. huhu

ZalinZalina said...

Salam Fieda...anak kak ina si Azwa tu dulu pun tak suka makan..pastu ada sdara yang suruh makan scot emulson.. alhamdulillah baru Azwa ada selera..

Mimi Azirah said...

first time sy dnga kak

IntaNBerliaN said...

wah, ada jugak persa coklat yer.. bestlah camni

Cik Nur™ said...

bguslah ada supplement untuk maira..xdelah dia lemah je kan.. :)

shahdiana said...

baguslah kak fieda bagi idea..tak pernah jugak yana jumpa vitamin yang ada lysine tapi flaver coklat...boleh bagi sofiya try..susah betul nak makan budak sorang tu..mesti payah nak dapat ni kan....kalo cari tak jumpa kirim kat kak fiedalah nanti boleh....

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

vitamin tuk tambah selera mkn yer kak

Nurul Huda M S said...

samala dengan dania kak... chewable vita c takmau... omega pon tak mau..last2 saya beli mealshake yg serbuk tu... mintak2 menjadi lah.. boleh heal eczema dia skali mintak2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.