Thursday, 7 November 2013

Jom tonton episod terakhir Love You Mr arrogant

Haaaaa...amacam ending cite Love You Mr Arrogant tadi..best tak...bagi saya best sgt..semuanya memuaskan hati..ending yg buatkan saya tersenyum jer sendirian...paling best Shery gedik kena tangkap dah...Mak Yam kemain menangis mintak mahap kt Zara ye...

Time ni best gak Irham dh start bahasakan dirinya abang hokeeeyyy...


Seronok ayah Zara dapat hadiah motor dari menantunya Irham


Last sekali tgk tu perut Zara dah besar...sempat jugak Irham nyakat Zara lagi sampai nk terberanak dah si Zara tu...

Gambar semua kredit dari FB Love You Mr Arrogant



Mesti pasni peminat drama ni merindui mereka berdua sbb gandingan mereka berdua mmg mampu buat kite tersenyum jer sepanjang menonton drama ni...



Full Episod

10 org bagi komen best..:

Cik Nur™ said...

bestkan ending dia.. :)
bapak siap dapat moto besar lagi.. :)

Budak Perempuan Dewasa said...

xtengok pun cite ni tadi. rupanya dah last episod..

Nadya Bubble said...

Hanya tengok episode last-last je.
Kelakar ayah zara hehe.

Arya Estinengtyas said...

cute sgt blog ni :)

Deqla Manjew said...

mujur semlm x terlps tgk.. hihi.. besttt.. sbb hepi ending..

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi
singgah pagi jumaat

lylyn said...

epi ending mestila best =)

Rosmiza Ali said...

Hehe.. Tak ikut pun cerita ni.. Gugugu~~ =)
Mieza Suri Shaklee

Cik Aini said...

yeayyyy
hepi ending kan..mcm ni baru puas tgk :)

mama aryan said...

memang best ending dia,suami yg x minat tgk drama pun laju je solat maghrib pastu terpacak dpn tv

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.