Wednesday, 4 December 2013

Banjir terburuk di Kuantan 2013

Sedih sya lihat Kuantan dilanda banjir besar..banjir yg terburuk sekali rasanya setakat ni...Alhamdulillah kt tempat family saya tak terjejas dek air banjir mgkin disebabkan kedudukan yg agak tinggi sikit dan juga jenis tanah berpasir..sebenarnya perancangan saya nak balik Kuantan mggu ni..harap2 keadaan akan pulih esok luse..sbb byk jalan dh kena tutup disebabkan air dah naik paras bahaya..nak balik kg camne....huwaaaaaa

Jom tengok gambar2 keadaan banjir di Kuantan yg saya share dari FB KUANTAN..biasanya saya akan bca info2 dri situ..




kete sape ni...tggal nmpk bumbung je sikit


mmg sedih lihat umah jadi camni












Ada banyak lagi gambar di FB Kuantan


Sama2 kite doakan agar semuanya kembali pulih seperti sediakala..


16 org bagi komen best..:

Rosmiza Ali said...

Allahu Akbar.. Sedih mengenangkan nasib keluarga dan kawan2 di sana.. Semoga segalanya kembali pulih seperti sediakala secepat mungkin.. Amin..
http://miezashaklee.blogspot.com

nanakimie said...

nana takut tengok gambar2 banjir tu kak,terkejut pun ada tengok terminal bas kuantan tu,baru ritu nana g,.rasa macam kedudukan dia atas bukit sikit..tinggi jugak air naik,.nana tergerak jugak nak tanya rumah mak akak macam mana,...alhamdulilah..mujur tak kena ye...apapun semoga banjir di kuantan dan tempat2 lain pulih seperti sediakala....amin...

mama aryan said...

memang teruk banjir kali ni,harap2 cepatlah reda, sedih menengoknyer kan

mama lieyna said...

Allahuakhbar... sebak tengok gambar ni semua..

Moga semua mangsa banjir dlm keadaan baik :(

lady scooter said...

teruk kan? sama2 lah doakan semoga tiada insiden yg meragut nyawa di musim tengkujuh kali ni. dan semoga banjir tu cepat surut.

Aziela said...

Husband akak di Tg Lumpur. so far masih ok. Cuma Sg Soi dah banjir teruk. Semalam, dia sempat lagi memancing kat Tg Lumpur...

kayyana said...

kesiannye... sedihnye.. alahai.. semoga cepatla surut banjirnye.. selamatkanlah org melayu disana. amin

TelingaBulat said...

kesiannya ;(

EMYR ASHRAFF said...

Ya Allah! Semoga semuanya akan baik-baik di sana..

Deqla Manjew said...

kat sini dah cerah kak.. hmm.. moga kat sana & tmpt2 lain juga cerah..moga smuanya kembali normal..

Falsya said...

Terukkan kak..umah aunty falsya pun kene..

syawalsimpsons said...

moga semua selamat kan kakak

sHaRiNa eLyaNa said...

subhanallah truknya...smoga bertambah pulih la keadaan di kuantan ya kak

Fara Fadzil said...

ya rabbi..sedihnya tengok gamba2 ni..meremang bulu roma saya..alhamdulillah abg saya yg duk kat indera mahkota tak kena..tp diorang takleh keluar p kje punlaa..huhuhuh

Cik Nur™ said...

sedihnyakan...moga mereka tabah menghadapi dugaan Allah....

Scha Rosl said...

semoga keadaan akan kembali seperti sedia kala, ameen. :'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.