Sunday, 10 November 2013

Gambar nikah Fizo Omar dan Mawar

Sama cantik sama padan..Selamat pengantin baru...








Gambar kredit Beautifulnara

Thursday, 7 November 2013

Jom tonton episod terakhir Love You Mr arrogant

Haaaaa...amacam ending cite Love You Mr Arrogant tadi..best tak...bagi saya best sgt..semuanya memuaskan hati..ending yg buatkan saya tersenyum jer sendirian...paling best Shery gedik kena tangkap dah...Mak Yam kemain menangis mintak mahap kt Zara ye...

Time ni best gak Irham dh start bahasakan dirinya abang hokeeeyyy...


Seronok ayah Zara dapat hadiah motor dari menantunya Irham


Last sekali tgk tu perut Zara dah besar...sempat jugak Irham nyakat Zara lagi sampai nk terberanak dah si Zara tu...

Gambar semua kredit dari FB Love You Mr Arrogant



Mesti pasni peminat drama ni merindui mereka berdua sbb gandingan mereka berdua mmg mampu buat kite tersenyum jer sepanjang menonton drama ni...



Full Episod

Saturday, 2 November 2013

Jep juara Super Spontan 2013

Seperti dijangka mmg rezeki Jep la tahun ni...Berikut keputusan pemenang Super Spontan 2013..


1) Jep 


2) Johan 


3) Nabil 


4) Pak Yus 


5) Rahim R2 


6) Tauke 

Tahniah buat mereka semua...Jumaat depan kita layan Maharaja Lawak Mega  la pulak ye...dengarnya kumpulan Sepahtu akan bergabung dengan Rahim R2..best jugak kan..


Tahniah Jep..ramai betul peminat dia ni..




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.