Wednesday, 15 January 2014

Ada ape dengan kangkung

Beberapa hari lepas bukak2 jer fb terkejut saya tgk apehal semua dok pos pasal kangkung ni..srg nk goreng kangkung..pastu srg lagi pun nk msk kangkung...pastu sampai terkeluar gmbar beger MC Kangkung la...isshh...nape plk ni...makin suspen...



Rupanya video ni la puncanya..korang tgk dan nilai sendri la ye..mls la nk komen2 ni...cuma nk kata macam la kite ni hari2 mkn kangkung...padanlah ramai wat status psl kangkung rupanya status sindiran la tu....sendri mau ingat..



Rakyat Malaysia ni mmg kreatif...tak caye korang layan video kat bawah ni pulak...adohai....



Jadi trending utama la kangkung kat mana2...femes uuu..



16 org bagi komen best..:

:: Mrs.Eady :: said...

kangkung pun kangkung la...heheh..

QasehnyaRania said...

no komen.
sy x mkn kangkung

QasehnyaRania said...

akak, cer pi blog deqla. hihi.
deqla sarapan kopi o dgn kangkung..

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

mama aryan said...

itu la pasal...mula tu heran juga nape la pemes sgt kangkung nih, rupa2 nya hmmmm....kelakar pun ada siap ada lagu tu

Tina Othman said...

Haha lawak ceta kangkung je skrg ni

Deqla Manjew said...

pas ni mkn kangkung jer la gamaknyer.. huhuhu... teringat plak my hubby suka kangkung goreng belacan.. hahahaha..

Ema Johari said...

sayur paling femes sekarang ni...hehehe

Falsya said...

Hurm..tah la kak..bende2 gini ssh nak comment lelebih kan..nak salahkan rakyat xleh sbb kepalanye pun salah jugak..

Chic Na said...

kangkung glemer lebih dari artis.. kekeke..

shalleyanna yana said...

lagu tu memang kreatif betul lah.. hahaha =D

izan mama mia said...

malas layan kangkung sbb mmg dh lama xmkn kangkung,...

hormatlah pm kita... slp sikit dh jd isu...bersyukurlah rakyat malaysia... aman damai...kat cni..

shahdiana said...

samalah dengan yana...bukak FB je tengok berlambak status kangkung..ingatkan apa..rupanya sebab harga kangkung murah...cenggini pun ada kan...kikikiki

LYAfrina said...

heherhe..
lenggang lenggang kankung..

Ibu Lala said...

Ana x leh mkn kngkung. Nanti satu badan sakit sakit

Myra Jay said...

Kangkung yang berjaya mencetuskan fenomena di Malaysia..hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.