Friday, 10 January 2014

PU Hafiz juara Pencetus Ummah

Semalam telah pun berlangsung dgn jayanya Pencetus Ummah akhir...dan juara Pencetus Ummah musim pertama jatuh kepada Ustaz Hafiz...dia mmg seorang yg hebat...mampu menyampaikan dakwah dengan terkesan...

Mereka yg menang di tempat kedua,ketiga dan keempat juga tidak kurang hebatnya...moga selepas ini pihak penerbitan akan lebih byk menerbitkan rancangan2 islamik seperti ini..semakin hari nmpknya rancangan dakwah seperti ini semakin mendapat tmpt dihati penonton..




Tempat kedua pula jatuh kepada PU Shahul


Tempat ketiga PU Yeop


Tempat keempat PU Rahmat

*Tazkirah dari Dr Ridhuan Tee sangat2 menyentuh hati..kebanyakan penonton dan juri mengalirkan airmata..saya kat umah pun puas menahan airmata tp habis bercucuran jugakkk...mmg sgt2 sebak bile dengar tazkirah berkaitan dengan ibu..sesapa yg belum tgk nanti saya upload video tu..


14 org bagi komen best..:

Joanna Yunus said...

betul apabila ada tazkirah mengenai ibu... pasti automatik air mata mengalir laju

Masya said...

samalah kak sebaknya.. tp sy x tgk sampai menang .. x sangke hafiz menang .. tp dia memang selalu masuk pertandingan pidato kan ... terbaik...

Ujie said...

Saya tak tengok..takde astro. Tapi tazkirah tu mmg jadi viral fb pagi ni.

kayyana said...

Memang PU Hafiz layak menang.. Alhamdulillah.. rezeki beliau

syawalsimpsons said...

tahniah buat dorang .,,..mmg best sekarang

nana kimie said...

tahniah2!akak tgk da video asyraf tu?hihi..

amal salleh said...

syabas PU Hafiz :)
tp dia bawak ms kisah Rasulullah tu mmg menarik :)

Shark Kay said...

tahniah hafiz..
mmg shark dh jangka dia mnang..
x sangka pulak shahur nom 2 dan yeop nom 3.
rezeki masing2.

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam k.fida..

tahniah buat PU Hafiz..mmg tazkirah dia diantara yg terbaik smlm..

Ibu Lala said...

X tgk pun. Asik.tido awal je. Nak tgk ulangan kat mana ntah.

Cik Nur™ said...

tahniah buat semua...!

IntaNBerliaN said...

tahniah utk hafiz

Shida Radzuan said...

tahniah PU Hafiz :)

QasehnyaRania said...

tahniah buat kesemuanya.
ingt akak pi tgk live :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.