Wednesday, 29 January 2014

Iklan ape di kiri dan bawah blog?

Dua tiga arini ni saya sedikit musykil bile bukak blog ada iklan ape ntah kat bahagian kiri sidebar dan bawah blog..iklan apekah itu...saya try bukak blog kengkawan lain ada jugak yg bertenggek iklan tu dan ada yg tidak...

Rsa dh makin berserabut plk blog saya ni bile sana sni ada floating ads tu..duk ngikut je bile kite scroll ke bawah...pastu kaler utk background entry saya pn dah ilang..

Ada cara ke utk hilangkan...??

14 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

anum x nampak pun

IntaNBerliaN said...

iklan apa kak fieda?.. saya tgk xda pun...

rasanya psl laptop or pc yg kak fieda guna kot.. maybe ada bukak mana2 website or apa ntah sblm2 ni sy dh terlupa lak psl bukak apa..saya ada terbaca pasal ni dulu2... lg satu pasal ia terjadi dkt netbook hubby saya...

Tihara said...

ads apa fida
saya x perasan sebab guna henset
blog saya ada tak?

Lynn Damya said...

Salam, yup2..hari tu blog sy pon ade gak, lagilah blog kite jd kecik sebab dgn kiri kanan sekali dia popup habis~ sy click close, close, close, then baru xde..ni xsure yg popup belah bawah tu ade lg ke tak kt blog sy..rimas~

Mimi Azirah said...

sy bukak ok je kak..xde pe..

umi alya said...

Lappy akakpn gitu gak, asyik kuar benda itu jer..

gamaknya kena virus kot, nampak gayanya kena hantar kedai komp - format baru le benda tu hilang..

Farah Waheda Wahid said...

farah tengok normal jer ni kak?

Rosmiza Ali said...

Pernah jugak ada masuk iklan tak diundang mcm tu dalam blog.. Just klick situ & klik disable advertisement.. Pastu xde dah.. Tp kadang2 ada gak msuk balik.. Semak betul kan? Huhu..
http://miezashaklee.blogspot.com

tifa anvar said...

saya setting2 n coding ni mmng fail

Che Rosliza Che Mat said...

kita masuk blog fieda tak ada pulak...iklan tue...

Cik Nur™ said...

iklan ape yea kak..?
NUr xnampak pun....

shahdiana said...

iklan pe kak fieda..yana bukak elok je blog kak fieda ni...

QasehnyaRania said...

maksud akak iklan apa

Deqla Manjew said...

mungkinkah iklan ni yg menganggu smpai deqla x jumpa kotak komen seblm ni???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.