Thursday, 9 January 2014

Paksa isteri berhubungan seks dengan sepupu berumur 15 tahun

Dunia sudah akhir zaman..macam pelik sangat saya baca berita kat bawah ni..apa sudah jadi..suami sepatutnya melindungi isteri...sudahlah isteri tu awak tu hamil...dipaksa pulak isteri tu melakukan hubungan seks dgn sepupunya yg baru je berusia 15 tahun... 

--------------------------------------------------------------------------------

KANGAR: Seorang suami yang memaksa isteri hamil melakukan hubungan seks dengan sepupunya mengaku tidak bersalah di atas dua pertuduhan yang dikenakan ke atasnya di Mahkamah Sesyen di sini, tadi.

Muka depan Harian Metro dan web myMetro hari ini melaporkan seorang isteri muda berusia 19 tahun menjadi mangsa deraan seksual suaminya yang berusia 22 tahun apabila dipaksa melakukan hubungan seks dengan seorang remaja berusia 15 tahun. 

Dalam kejadian 1 Januari lalu, si suami turut membantu remaja terbabit merogol mangsa yang sedang hamil selain turut merakam aksi hubungan seksnya.

Tertuduh pertama yang juga suami mangsa mengaku tidak bersalah di atas dua pertuduhan di bawah Seksyen 109 Kanun Keseksaan dibaca bersama Seksyen 376 Kanun Keseksaan serta Seksyen 375 Kanun Keseksaan.

Sepupu tertuduh pertama berusia 15 tahun juga turut didakwa dan tidak mengaku bersalah di atas pertuduhan di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan selepas kertas pertuduhan dibacakan di hadapan Hakim Abdul Rashid Daud.

------------------------------------------------------------------------------------

*mohon dijauhkan dari segala gejala buruk seperti ini...

12 org bagi komen best..:

careno said...

Kawin usia muda... kawin kerana nafsu semata2... itu la jadinya... tp gamak dia kann... giler...

Deqla Manjew said...

nauzubillah.. x kenal dah halal haram tu..isteri pulak tgh mengandung.. ish2..kesian isteri dia..trauma terok agaknya tu.

Deqla Manjew said...

nauzubillah.. x kenal dah halal haram tu..isteri pulak tgh mengandung.. ish2..kesian isteri dia..trauma terok agaknya tu.

Ema Johari said...

kejamnya suami dia...dia akhir zaman

QasehnyaRania said...

Ya Allah
mmg pelik pelik la skrg ni kak
tgk la kes kat klang yg suami isteri tu. alahai sedey tau

Sura Mohd said...

serammm baca cerita2 camni..:)

Faris Farina said...

astagfirullahalazim .... risau sgt dgn budak skrg . umur baru 15 . macam mana la zaman anak2 kita nnt .

kayyana said...

Ya Allah.. sepatutnya suami menjadi pelindung isteri... Ya Allah.. takutnya baca kak

Sue-Rya Qistina said...

astaghfirullah hal'azim..apa nak jadi dgn manusia zaman sekarang ni..

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam k.fida..
aduhai..semakin gila manusia ni..

Ibu Lala said...

Seramkan. Tu a dunia akhir zaman. Mcn mcm cerita. Sampai hati suami dia wat camtukan.

Cik Nur™ said...

YaAllah....

mmg dah akhir zaman...tak patut betul suami dia...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.