Thursday, 9 January 2014

Siapakah juara Mimbar Pencetus Umah?

Jangan lupe malam ni Mimbar Pencetus Umah Akhir jam 9 malam di Astro Oasis...korang rase sape yg layak bergelar juara ye....


-----------------------------------------------------------------------

*Inshaa Allah kalau takde aral anak saya Asyraf pun akan turut serta malam ni..dia main alat muzik iringi artis dan peserta membuat persembahan...


Ni gmbar msa dia gi buat rakaman kat TV3  utk rancangan Qari Junior yg bakal ditayangkan awal bulan puasa nanti...punyalah lambat lagi..rupanya mmg camni la rakaman ye..awal2 dorang dh prepare semua utk tayangan akan datang..yg mana satu Asyraf? heheheh..yg pakai kain kaler biru tu...

7 org bagi komen best..:

Masya said...

saya sokong rahmat .. wah glamour asraf masuk tivi .. mlm ni x sabar nak tgk.. sy pun draft sikit entry ni ptgkan kot baru publish hihihi.. x pun mlm ni...

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam k.fida..

finalis PU ni semuanya mantap2 tak tau sapa yg akan dinobatkan sbgai pemenangnya.. :)

oo..taksangka anak akak turut serta..
comel ensem anak akk :)

Deqla Manjew said...

wahh anak akak terlibat dlm buat persembahan.. terbaiklah..

Ema Johari said...

wah, anak bergambar dgn heliza lagi..

syawalsimpsons said...

smart la anak akak...kena tgk malam ni...

QasehnyaRania said...

akak pon pi tgk live ke?
saya tgk kat rumah je.

saya agak agak la kan dapat kat rahmat sbb dia masih muda. berkebolehan utk tarik pemuda pemudi

Cik Nur™ said...

dah terjawab.. :)

apapun mlm tu semuanya hebat2. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.