Wednesday, 15 January 2014

Suprise utk papa coklat comey

Sebenarnya ni cite tahun lepas punya..tapi disebabkan tahun lepas saya tak aktif berblog jadi terbengkalai la cite coklat comey ni...hihi...tahun ni saya freshkan balik...

Sebenarnya coklat comey ni saya suprisekan utk somi saya sempena besday dia aritu...mmg menjadi pun suprisenya.....Saya oder coklat ni dgn kawan blog kite jugak BERT...coklat ni sampai aritu lewat sikit dari tarikh besday tp tetap di bulan yg sama sbb tokey coklat bercuti  2 mggu time saya nk buat oder..


Yang suprisenya menjadi bukan ape..masa parcel tu sampai suami saya terkejut la dia kata ni brg ape plk ni..bile plk dia ada beli brg online...hihi..pastu dia bukak bungkusan tu depan saya sambil duk kate ape bende ni  ye..sape bagi ye..saya pun kata amboi...ada secret admirer tu..sekali bile dh nmpk coklat dia dh panik..ishhh..sape plk ni bagi coklat...besday pun dh lepas dh ni...pastu dia tgk kat borang poslaju tu nama pengirimnya...katanya setabok pun dia tak kenal...saya tahan je gelak..

Yang kelakarnya dia bungkus balik coklat tu...dia suh saya call pompuan yg kirim coklat ni...dah sah2 la tokey coklat kan..saya kata watpe nk call..dh dia bagi makan je la coklat tu..Maira masa tu dh ngadap coklat tu..mau tak geram kan tgk comey sgt..


Pastu somi saya kata tak elok la mkn coklat yg ntah dari sape2..bende mkn ni jgn main2..saya dh tak tahan gelak pastu terus je jerit...haaaaaa...kan dah kena....terus somi saya terdiam dan ckp dh agak dah...ni mesti keje awakk ni...hahahahaha...katanya dia takde secret admirer la....saya kta tp tetap gak terkena dahhh......hahahahahaha...

Ni baru first time sebenarnya saya wat kejutan gini..seronok plk bile menjadi...hihi..oppsss..lupe nak bgtau harga coklat ni RM50 termasuk kos pembungkusan dan pos..sedap tau coklat ni...kat dalamnya ada crunchy2 gitu...orang yg paling seronok makan colat ni sape lagi kalau tak yg dalam gambar tu...Maira la...hihi

19 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

cutenya

nana kimie said...

wah,coklat angrybird:) sonokla maira makan ye,hihi

ZalinZalina said...

Mesti kelakar masa tu ye Fieda..hehe..husben kak ina dulu pun suka sangat buat surprise..tapi pos kad raya aje..ingat pakwe mana bagi kat kak ina..hikhik..

Ct Noraishah said...

wahhh..terkejut sudah ! Nak usha-usha blog coklat tu gak la hmhmm :>

syawalsimpsons said...

alahai cumilnya

eintan nurfuzie said...

mau somi x suspen..
kang jadi plak perang.. hhuhuhu

NinaAz said...

Heheeheehe...... sonok suprise kt org sekali sekali ni kan. Lagi2 yg tsyg ♥

Che Rosliza Che Mat said...

kelakar suami fieda...setabok ok kenal hihihi

Fiza Rahman said...

Hehehe...mau tak menggelabah khenn.

syiela said...

amboi kak romantiknya.... bestkan bila surprise menjadi...

P/S : nampak cam sedap sangat coklat tu.. comel mcm sayang nk makan

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Fieda..bestnya buat suprise utk Encik Suami..!!

QasehnyaRania said...

mesti terkejzut giler kan kak.
yg tak menahan soh bungkus pastu call. hihi

mama aryan said...

comeynye coklat...kaler tu menarik

TelingaBulat said...

shomel nye coklat tuh..nk mkn pn syg

Deqla Manjew said...

hihih.. surprise gituuu... mmg comey la cekelat tu.. nape x order kat cikna? hihihi..

Cik Nur™ said...

cantikk... :)

izan mama mia said...

kan dh kena...best nye maira makan coklat nampaknya

shahdiana said...

tak pulak cair coklatnya ye kak fieda..mungkin dekat kot dengan rumah kak fieda...

Myra Jay said...

Hheeee, kelakar la asben akak..
Yela dia hairan la dari mana muncul coklat plak kan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.