Friday, 10 January 2014

Tazkirah Dr Ridhuan Tee di Mimbar Pencetus Ummah

Tazkirah yg sgt2 mendapat tmpt dihati penonton smlm adalah dari Dr Ridhuan Tee..kalau jadi peserta confirm boleh menang tanpa bertanding..mmg sgt menyentuh hati...korang boleh bayangkan tak Dr Fazillah Kamsah pun menitiskan airmata smlm..dan ramai lagi yg kelihatan menangis..saya yg duk tgk dri umah ni pn tak tahan dah nk simpan airmata ni...habis keluar bercucuran..apabila tazkirah yg menyentuh bab ibu mmg sensetif bagi kite semua..sebak dibuatnya...


Seperti yg kita tau Dr Ridhuan Tee ni seorang mualaf..jadi dia teringin sangat nak ibu dan adik beradiknya yg lain memeluk islam..teringin mendengar ibunya menyebut kalimah...apapun korang boleh tonton dan hayati tazkirah bermakna ni..sesungguhnya kita semua amat bertuah kerana dilahirkan di dalam keluarga Islam...

PU Hafiz juara Pencetus ummah musim pertama

13 org bagi komen best..:

syawalsimpsons said...

saya pon tgk semalam kak..serius sebak sangat part ibu nii kan.,,...

nana kimie said...

mmg tersentuh hati tgk mimbar akhir malam tadi kan kak....takleh tahan2 da airmata,huhu.....

Sue-Rya Qistina said...

tersentuhnya hati kalau bicara soal ibu ni, mudah je airmata ni mengalir kan..

Shark Kay said...

mmg ramai yg tersentuh malam tadi..

Tihara said...

saya tk dpt tgk semalam..
rugi
tahniah kepada pemenang
rancangan ni paling bagus kt Malaysia..

Nur Atinza said...

sampai nangis tgk semalam part riduan ni ..salam kenal..

Kakzakie said...

Kakak rasa siapa pun juga yg melihat pasti mengalirkan airmata Fieda. Ingatlah syurga itu dabawah tapak kaki ibu seperti dikatkan. Doakan ibu kita selalu..

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam K.fida..

mmg sebak, meinitis air mata dgr tazkirah ust dr ridhwan ni..

adianiez AIDA said...

bercucuran air mata nonton tazkirah tu :-(

Cik Nur™ said...

mmg sebaklah tgk tazkirah Dr risduan ni..huhuhu

IntaNBerliaN said...

kalau cite bab ibu mmg semua akan tersentuh kan..

Shida Radzuan said...

amin..sejuk je tgk dr ridhuan tee ni besar pahala dia kalo dpt mgajak kelurga dia mmeluk islam :)

QasehnyaRania said...

mmg tersentuh luahan seorang anak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.