Friday, 3 January 2014

Trending kepala murid tersepit celah kerusi

Semalam tajuk ni jadi trending kt fb...adoii..sya yg tgk pun tak tau nak kate ape dh...mula2 ingat srg je yg kena..sekali tu tgk ramai plk...camno tu...kemain lasak erk bebudak ni sampai jadi gini...kesian tgk dah ler ari pertama sekolah tak pasal2 jadi tragedi plk...sebelum2 ni ada ke kes mcm ni ye....??yg pelik ser lagi masuk boleh keluar susah la plk..dan depa ni plk masuk dri mana kepala kah atau badankah...??

tgk tu kemain lasak dia duduk...ni faktor2 nk jadi kepala tersepit la ni...hihi budak2 skrg terlebih vitamin...


Haaaaa...ni versi lembu plk tersepit celah kerusi ye...adoiii..sian sgguh la...hellpppppppppp....


*dlu masa kat kg selalu jumpe lembu dan kambing mukanya termasuk dlm tin..sian sgt tgk...pernah gak saya cuba lepaskan kambing...susah tu...


17 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

Moning
singgah pagi

syawalsimpsons said...

macam2 ragam kan dorang ni..kikikiki

Joanna Yunus said...

masa mula dapat gambar macam tak percaya, tapi bila semua bercerita hal yang sama jadi kelakar pulak... macam-macam budak sekarang ni kan

::NureeN:: said...

haiyaaaa....
main apa la smpi tersepit g2..

:: Mrs.Eady :: said...

kelakar ade..sedih ade...iskk..

TelingaBulat said...

ambui kemain bebudak ni excited hehe

Fiza Rahman said...

Macam2 kan. Mcm mana lah bley tersepi. Kesian sgt tgk. Lucu pon iyer gak.

izan mama mia said...

tak sanggup tgk..kesian

Jemari_Suri said...

betoi2 js pun pernah tengok lembu or kambing arr yg tersepit ngan plastik or tin susu

nuyui a.k.a miss YUI said...

mcm2 ragam..hihi

Solehah Shamsuddin said...

Aumm... comel sgguh lembu tu tersepit kepala.haha

Cik Nur™ said...

ksian pun ade,,nak tgelak pun ada...mcm2..kekeke

mcm berpakat pulak diorg semua ni kan..heheheh

kayyana said...

knp ek bleh jadi gitu? hihihi

adianiez AIDA said...

aida pun hairan, terlalu byk kes budak dgn kerusi ari tu. at first ingat kan main-main or berita palsu. after sorang member kat fb ngaku one of tu adalah anak dia, baru aida percaya ha ha ha...

QasehnyaRania said...

mcm mcm kn. pelik bin ajaib pon iya gak

Deqla Manjew said...

aktif kot dorg ni.. x reti dok dendiam.. huhu...

Che Rosliza Che Mat said...

macam2 ragam...nasib baik anak cr tak banyak ragam huhuhuhu...kalau tak jenuh ler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.