Monday, 3 February 2014

Bila anak teringin nk makan karipap

-Ini cerita petang semalam-

Bila anak teringin nk makan karipap..mamanyer pun terpaksalah merajinkan diri buat karipap...walaupun x brp nk pandai namun jenuh ku intai2 resepi di google..hihi..mcm la payoh benor nk wat karipap ye...



15 org bagi komen best..:

Mia Kassim said...

Salam singgah...rajinnya mak buat karipap :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

cntik karipapnyaa..

mama_saly said...

betol tu...demi ank2 kan.hehe rela kita ni ibu2 buatkn..

Kakzakie said...

Puas hati buat sendiri. Cantik lagi:)

Zara Nurhaidah said...

assalammualaikum.. zara sggh tgk karipap japp.. hoho.

Tihara said...

sedap ni sebab buat sendiri
puas hati :)

Ummi Iman said...

Wah rajinnya mama dia :) saya beli je dgn kwn ;)

NinaAz said...

rajinnya mama :)

shahdiana said...

yana biasa buat yana kelim lain tepi karipap tu kak fieda...hahaha

shahdiana said...

bagilah resepi inti karipap version kak fieda ni...

Fiza Rahman said...

Lpas ni tak yah beli karipap lagi dah ☺☺

Cik Nur™ said...

sedapnya...lama tak mkn karipap yg mak buat...

Ibu Lala said...

Rajinnya fieda. Klw ana beli dah..nk mkn seketul 2 je.

QasehnyaRania said...

dah lama tak mengkaripap.
kalau buat karipap lenguj satu bdn menguli.. sbb kalau buat terus buat byk bg jiran. hihi
inti apa tu kak ?

Deqla Manjew said...

sedap lagi kalo buat sendri kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.