Monday, 24 February 2014

Cikgu rotey punggung kito 5 butir

Terjumpe katun ni kat fb...hihihi..


21 org bagi komen best..:

mia izzati said...

haha lawakkk katun ni hehe..tapi terbelit nak baca..tapi yelah..zaman saya tuu..zaman 90an asik kena tampar ngan cikgu je kak..tapi redho jee..sakitt tuuu

Solehah Shamsuddin said...

Hahaha mcm padan dgn situasi skrg ni je :)

Solehah Shamsuddin said...

Hahaha mcm padan dgn situasi skrg ni je :)

msredcheesecake said...

betul tu ayah...rote dia 10 butir...hhee

Solehah Shamsuddin said...

Hahaha mcm padan dgn situasi skrg ni je :)

Farah Waheda Wahid said...

dulu kalau kita kena marah dengan cikgu, balik rumah kita ngadu kita balik yang kena marah, tapi sekarang dah terbalik, kalau budak2 ngadu, mak bapak gi sekolah jumpa cikgu dan sound cikgu balik...

Deq's Qienz said...

assalam k.fida..lama beno tok mari sini..hehee sihat ke??

ct aman said...

hehehe...klakor...

syawalsimpsons said...

macam2 sekarang kan..teringat zaman saya sekolah dolu

umi alya said...

ho'aaalohhhhhh cikgu buwi 5 butir jah.. hi3

Nasuha Puteri Nass said...

Assalamualaikum. Kelakar sungguh katun ni....

Nurzakiah Hanum said...

singgah ptg

Chic Na said...

hahaha.. ni zaman2 kita dulu mak ayah macam ni..

Cik Nur™ said...

hahahaha...patut pun tambah... :D

Acik Erna said...

dulu2 memang macam ni Fieda..jangan pandai2 nak mengadu..kena tambah lagi ada kan

mamaarifakeem said...

Hehehe... baca tajuk mcm tk fhm, baca sketsa, baru ada faham..hee..

Tihara said...

tak buat keje sekolah kena rotan sikit pon tepon polih yer dok,

Tihara said...

klik ikea yea :)

shasha yacob said...

ini lah bezanya dulu dan sekarang. hihihi

izan mama mia said...

teringat kes mereka kat sweden tuu

QasehnyaRania said...

haha.sabaq je la

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.