Thursday, 20 February 2014

Lirik lagu Aduh by Ajai

Saya suka lagu ni..memula dengar saya ingat lagu artis seberang...tak sangka Ajai yg nyanyi..



Lirik Lagu Aduh - Ajai

Berdiri di sebalik awan hitam yang berkepulan
Tiada pandangan yang dapat ku perlihatkan
Hanya wajah yang selalu ada di ruang mata ini
Yang sudah terlalu jemu dari pandangan

Sudah tiba masanya ku harus berdiri tanpamu
Menggantikan dengan awan putih yang memutih
Bila aku sudah tiada baru kau kan merasai
Bagaimana oh rasanya kehilangan

Korus
Aduh sayang aduh kasih
Aku dah bosan dengan caramu
Aduh usah aduh engkau
Cuba kembali pada diriku
Kerna aku dah tahu
Apa yang kau lakukan
Kerna aku tahu
Kita tak sehaluan

Walaupun ku tahu kan separuh mati merindui kamu
Namun harus ku cuba ‘tuk melupakan dia
Tangani semua ini dengan akal fikiranku
Biar engkau kan tahu ku tak cintamu

Ulang Korus



8 org bagi komen best..:

aizamia3 said...

tak pernah dengar lagi lagu ni.. tengok pada lirik menarik.. pasti lagunye sedap didengar.. ;)

Kesuma Angsana said...

mula2 x tau sapa nyanyi , x sangka pulak ajaikan !

shasha yacob said...

ohhh, lagu nih yaa. yaa ingatkan lagu indon. dah lama cari lagu nih hihi ajai rupanya . tak dengar pula sss dia dekat sini hihi

Mimi Azirah said...

sy lg truk kak xprnh dnga lagu nih..hahaha

Cik Nur™ said...

tenet slow..xdapat dengar...

tak tahu pun yg ajai de lagu baru..

QasehnyaRania said...

mcm best je ni

shahdiana said...

anak yana yang kecik pun hafal sikit2 lagu ni kak fieda...hihihihih

izan mama mia said...

la...ingat lagu endon..ehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.