Wednesday, 26 March 2014

Let it go..let it go..

Aduhai...lama benor tak bukak blog ni...sayang rasanya kalau saya tinggalkan mcam tu je kan..dh la nk naikkan punya susah..nk jatuhkan senang giler...kekadang terpikir rasa nk let it go je blog ni bak lagu filem Frozen yg menjadi kegilaan anak dara saya skrg ni...hahaha..tp idok le..sayang la kan..pastu kang ilang plk la kawan blog yg baik2 ati belaka

Dah nk penghujung Mac ni saya nk share lagu yg menjadi sgt2 hot kt umah ni...lagu feveret Maira..asal celik mata je duk nyanyi let it go..let it go..tu je pun yg dia pandai sebut..hihihi

Sampai satu umah dh terbabit suke lagu ni...ala lagu ni ada dalam filem animasi kanak2 tu Frozen


Filem katun ni saya tgk online....nanti next entry saya share link utk tgk free je...Maira berulang kali tgk...budak2 suke la tgk katun  comel2 gini..



10 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

best2

Mrs Velentine said...

KAK ANAK MV HAIKALAYU TAU LAGU NI YG VERSI MELAYU...DONE COLGATE N FIESTA

Masya said...

ala.. jgnlah let it go kan blog ni huhuhuhu

Farah Waheda Wahid said...

wah sampai satu rumah terjangkit dengan let it go yer...

Mimi Azirah said...

Akakkkkk sila share link frozen nih sy nak tgkkkk

:: idzwa :: said...

tgh cari cd dia..

HeNRieTTa JoSe said...

Best kan lagu nie....seswai utk semua..bukan anak anak jer...

Yana Libra said...

baru tau ni lagu frozen sbb baru tgk last week..hehe~

syawalsimpsons said...

SAYA SUKE TGK CITER NI KAKAK

QasehnyaRania said...

oh jgn la kakak.sayang la blog ni.byk info..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.