Saturday, 17 May 2014

Rindu sama kamu

Rindu giler sama kamu..kamu..kamu..dan kamu....sayang betul rasanya tinggalkan blog ni setelah sekian lama..nak naikkan punya la payah..tp nak turunkan sekelip mata je..huhu..harap kawan2 blog semua masih tidak melupakan saya..huhuhu..miss u alll......




11 org bagi komen best..:

QasehnyaRania said...

ke mana kak pergi haaa..
mesti sibuk dengan anak anak sekolah kan :)

selamat kembali..

IntaNBerliaN said...

MISS u 2 3 44444444444444.....

jgnlah tgelam lagi kak fieda.... jenuh nak mencari.. hihi

Masya said...

miss yu kaka .. cepatlah update .. pasal humairah hihihihi

Tihara said...

ke mana fida menghilang ek

sue zainun said...

rindu k.fieda jugak..:)k.fieda rindu kita x?ehhh hahaha

kayyana said...

bile dah mula abaikan blog memang sgtlah susah nak upkan blog... huhu..

shahdiana said...

hye kak fieda...
rindu sama kamu jugak...mmg betul kan..nak naikkan blog punyalah payah..tapi nak merudumkan sekejap je kan...harapnya janganlah rakan2 melupai kita ye tak...

Sayangku Zie said...

hehe dah kurang jugak BW hari ni sampai jugak kat sini...

Fiza Rahman said...

Rajin2 lah update ☺

PakcikLie PCL said...

singgah..

www.nazlee.com

Deqla Norumara said...

deqla pun dah lama x komen2 kat blog kwn2.. tenet opis semput kak.. hukhuk.. nih pun tgu loading kemain lama baru boleh komen.. T_T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.