Monday, 23 June 2014

Selamat hari tua buat saya

As salam semua...amik kesempatan arini nk update jugak kt blog wlpn hati ni berkata betapa malas betul nk masuk sini...walaupun dh lewat sari saya nak gak tepek entry tentang hari ulangtahun kelahiran saya yg ke 37 kat sini...dh 37 tahun...??mak oii..lagi 3 tahun saya dh nak masuk 40 series....betapa sekejapnyer masa berlalu ye...dan lagi 3 tahun juga Asyraf akan berumur 17 tahun...


16hb Jun baru ni Maira pun dah masuk umur 6 tahun..tahun depan dh masuk darjah 1...apapun doakan saya dan Maira sentiasa diberi kesihatan yg baik..

*akan cuba update balik blog yg pernah menjadi kesayangan saya satu ketika dlu..huhuhu


7 org bagi komen best..:

Siti Asiah said...

Hepi besday Fieda, moga diberkati Allah selalu...(",)

Nurzakiah Hanum said...

selamat hari tua hehe

QasehnyaRania said...

selamat hari lahir kak..
haaa. tak lama dh tiga tahun tu.pejam celik dah masuk 40 an kan..

smga dikurniakan kesihatan yg baik dan stiasa dimurahkan rezeki hendakNya aamiin.

Deqla Norumara said...

selamat ulang tahun kelahiran kak.. 37?? x pecayelah.. nmpk mcm baya2 deqla jer! hihi.. :)

mamaarifakeem said...

Nmpak macam 27...hihi...
Happy bithday!

Masya said...

happy belated bestday kak .. ya allah awet mudanya muka awat kalah saya ni .. macam 27 tahun pun ada ... haru²

Masya said...

happy belated bestday kak .. ya allah awet mudanya muka awat kalah saya ni .. macam 27 tahun pun ada ... haru²

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.