Wednesday, 2 July 2014

Gambar tanah runtuh di Jalan Imbi Kuala Lumpur

Kejadian berlaku di simpang 4 Jalan Imbi Kuala Lumpur sebentar tadi..mmg sesak la jawabnya jalan yg mmg sentiasa jem ni..Harapnya tiada kejadian buruk yg berlaku...



Sekali pandang mcm lukisan 3d kan..tp sayangnya ini betul2 kejadian yg berlaku...


14 org bagi komen best..:

Nurzakiah Hanum said...

ya allah

mama ka0ri said...

mak aihh...takutnya!!

lynndamya said...

Salam...ishhh ngerinya! masa study sana dulu, selalu je lalu kat sini...ngerinya..sekali dia runtuh, terus ke dalam camtu haa..jalan lain kalau runtuh..erk..harap selamat...

Siti Asiah said...

sekarang kat negara kita plak ye, sblum ni dok bace pasal kejadian ni berlaku kat l/negara...ngeri je tgok.

Siti Asiah said...

sekarang kat negara kita plak ye, sblum ni dok bace pasal kejadian ni berlaku kat l/negara...ngeri je tgok.

Shark Kay said...

mmg nasib baik tiada kmalangan jiwa,
besar sungguh lubang tue.

Farah Waheda Wahid said...

pasti jalan congested sangat ni...

umi alya said...

Mudah2an ia tidak melibatkan kehilangan nyawa, aamiin..

Rai Ourkizuna said...

teruknyaa.. ada yg cedera tak?

QasehnyaRania said...

kan. seriau nengok.
baru tgk tdi.kat wasaap cik abe.. nasib x da kereta kan..

Mimi Azirah said...

Ya Allah ngerinya...nasib baik takde kemalangan jiwa

Mama Idlan Irsyad said...

dahsyatnya... nasib baik xde kereta ker motor time tu...

Ibu Lala said...

Ngerinya. Nasib la x lalu situ

tifaanvar said...

kat fb pn kecoh pasal ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.