Thursday, 3 July 2014

Lukisan 3d yg nmpk sgt real

Wow hebat betul tgn pelukis yg melukis lukisan 3d ni kan...terpegun saya lihat lukisan ni..mmg nmpk real..











Tapi kan gambar kat bawah ni bukan lukisan 3d ye..ini betul2 punya kejadian yg berlaku di Kuala Lumpur smlm..




15 org bagi komen best..:

LYAfrina said...

mmg real je nampak

salam Ramadhan buat k.fieda

Siti Asiah said...

real 3d...;)

Nurzakiah Hanum said...

real sangat2

ct cheery said...

ha'ak..nampak mcm real lah..kagumnya..urmmm

idzwa kamaruddin said...

nice!

Mama Idlan Irsyad said...

hahaha.. yg last tu x blh tahan..hahaha

::NureeN:: said...

mmg cantik lukisan tue....
klau nureen pon x lepas peluang bergambo jgk...
yg last pic tue.. ada transfomer kuar dr c2 hehehhee

mama ka0ri said...

mmg nmpk real...yg jalan runtuh tu lagi real..haha..

Haslinda Hassan Ali said...

cantik lah mcm real je

QasehnyaRania said...

a’aa kan.
yg bawah mmg tak dpt nk kata apa la

Irrayyan said...

Cantik giler! Selamat berpuasa :)

Ibu Lala said...

Aah betul la. Pdhal lukisan je pun

tifaanvar said...

kagummnya... Salam ramadhan

ANIM said...

kat malaysia pun ada juga fieda..
kat i-City..
bolehlah..hihi

Mimi Azirah said...

kagum sy tgk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.