Tuesday, 1 July 2014

Melawat anak buah baru

Sorry ni entry tertunggak..al maklum lah kan dlu mood blogging kelauttttt.....
ni cerita 30 Mei 2014 lepas..adik ketiga saya telah selamat melahirkan seorang baby boy...nama anak sedara saya yg keempat ni Ahmad Rayqal..anak buah saya skrg ada 4 org lah..3 dari adik saya yg kedua dan keempat baby ni...

Rombongan cik kiah dari KL ke Kuantan bertolak kul 5 pagi pada 1 Mei...saya pergi sekali dgn sepupu sepapat dan mak2 sedara..dh namanya rombongan cik kiah kan jadi takde la org lelaki...smpai Kuantan jam 9 pagi..singgah umah mak saya dulu kt Beserah..rehatkan diri...Kul 2 ptg baru gi Hospital Besar Kuantan..


siap berphotoshoot lagi kami kat dlm wad tu..hihihi...


Ni mak dan adik bongsu saya...


kat luar baru amik gmbr ramai2..gedix2...tp ni sebahagian je...separuh cik kiah lagi tak masuk frame sbb dh masuk dlm kete..


Mama long doakan Ahmad Rayqal bin Norhisham akan menjadi anak yg soleh dan anak yg patuh kepada ibubapa.....


12 org bagi komen best..:

aIEn said...

salam ramadhan
singgah pagi....lama rasanya sy x blog walking
hari ini ada peluang so singgah jap =)

waahh comel baby =)

Nurzakiah Hanum said...

CUTENYA TAHNIAH YA

nuyui a.k.a miss YUI said...

ololooo comelnya bby..

idzwa kamaruddin said...

sedap nyer bau baby!!

Nad MamaZN said...

sedapnya nama rayqal :)

Falsya said...

Meriahnye satu family tgk org baru..suke3..;))

Comelnye baby..hehe..

Ibu Lala said...

Syoknya tgk bb. Wangi bau bb kan.

ros_reeza said...

comel baby :)

QasehnyaRania said...

tahniah akak dpt anak sedara baru :)
smga rayqal mmbesar sbgai nak soleh aamiin

shahdiana said...

oo..kak fieda anak sulung ye...hehe..samalah kita..yana pun expecting anak sedara kedua maybe awal tahun depan...

Mimi Azirah said...

comel aje baby

p/s akak nmpk muda n mcm ank dara..ape rahsia??

tifaanvar said...

btl kata mimi, fieda x nmpak pn mcm mak bdk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

All Right Reserved To fieda . Full Edit By Cik Rose Cute.